değer değer dediğin bence dantelde.

dönem sonu yazısı yazmayı unuttum. karneyi almayı da unuttum. unutalı çok zaman oldu. net bi şekilde dönem sonu yazısının da aklımdan çıkması sandığım kadar şaşırtıcı olmamalıydı. ama değerlerimizi kaybediyoruz be. ufak tefek derken, dağlar kaybediyoruz. benim bi yazı unutmam, senin bi anı unutman, benim bi değer unutmam, senin bir derdi unutman. unutmanın iyi mi, kötü mü olduğunu çözemeden bi gideceğiz ki asıl sen o vakit göreceksin kaybetmek ne büyük. gitmeyi kaybetmekle bağdaştırman da garip mesela.

dönem sonu yazısı olmayacak bu anlaşılan ama benim finallerim iyi geçti. vizelerimden daha iyi geçti hatta.

koşturarak ana evine geldim. değerlerimi kaybetmemek için. çünkü bana göre değerlerim hala bu evin bir yerlerinde. evden çıkınca uzak kalıyor olmam, onları kaybetmem anlamına gelmez. bir kere koymuşlar içime. arada unutsam da dönmek mümkün. sık sık dönebiliyorum şu an. her tatilde dönüyorum. aralar açılır belki yıllar geçtikçe. belki bi gün hiç dönemem falan filan. değerlerin var olduğunu bilmek de yeter cano. bigün elimizi uzatır tekrar alırız. değerlere sıçmışım, bize bi şey olmasın.



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com