ankara'da boş metro göreceğim zamanların anısına...


devamlı insanlar üstünde psikolojik analiz yapmak, herhalde en gerzekçe ama en bendence özelliğim. öyle ki iş, yaptığım analizlere körü körüne inanıp karşıma geçen ve "ulan ben o değilim ki, bak saçmalama, öyle bi şey olmadı" diyen insanlara bile "sen daha kendi psikolojik analizini yapacak düzeyde değilsin" terslemesiyle yardırıp yine kendi bildiğimi okuduğum bir düzeyde. durumun halini ben size yazıyorum. bu da demektir ki, ben durumun farkındayım. farkındalık olayı bi boka yarayan bir şey değil. farkında olup da yaptığımız şeylerin sıralı tam listesi oluşturulsa ben sanmıyorum ki, dil tarih' x-ray cihazlarının konduğu o ilk günkü sıhhiye köprüsüne kadar uzanan sıradan daha kısa bir liste oluşsun. alnınıza da karışlarım eğer farkında olduğum şeyleri yapmıyorum ben diyeniniz varsa içinizde. bakın gene. ben sizden daha iyi biliyorum farkında olup yaptıklarınızı çünkü. o yüzden benim bu analizim gene doğru.

tüm bu analiz ve farkındalık olayımın yanında ankara'ya kışın gelmesi, daha doğrusu daha yarım gelmesi-kar falan yok, beni daha pembe diyarlara doğru yol aldırttı. pembe diyarlardan kastım, artık içinde daha çok pembe olan fotoğraflara bakıyorum, bu yani. yaza doğru azalır, kışa doğru çoğalır bu psikoloji. elimde çayım, amaçsız ve boş tonlarca fotoğrafa bakmam, bu geçen süreçte türkiye'me çok daha hayırlı işler yapabilecekken harcanan haybeye zaman gibi görünse de ilk başta, aslında her şey ruh doyumuyla alakalı, ki ben ruhum doyunca daha az psikolojik analiz yapıyorum. bir de daha az yiyorum. yani benim ruhumu devamlı doyurmam lazım ki yakında bir salih abi'ye dönüşmeyeyim.

yakında bir dönem bitiş yazısı yazacağım çünkü finaller geldi ve benim geçmez dediğim dönem gene geçti. hastasıyım bu motora bağlamış zaman ve benim bu zamanı devamlı surette hafife alıp, genel bitişlerde de sürekli göt olma sevdama. motora bağlamış zaman, geçmeyeceği zamanı da çok iyi bilir, o tamamen pezevenkler ihtisasına giriyor. suyuna gitmek deyimi bu gibi durumlarda ortaya çıkıyor. o yüzden gereksiz kutsallarınız yerine, hayatınız üstünde söz sahibi olan ve cidden de "beni kimse küçük düşüremez" yavşaklığınıza tokadı yapıştıran bu gibi güçlü birimlere kutsallık yaftasını yapıştırın. sizi süründürecek güce sahip olan kutsaldır. saygılar.

fotokaynak.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com