Matematik olmuyor!

Beni yine bastı bu aralar ÖSS!

Sınavdan geldim... Çok kötü geçmedi ama derece yapacak kadar iyi olmadığı da kesin. Bu hafta çok kastım kendimi. Gerçekten ama!

Hep test çözdüm, okulda tenefüslerde bile test çözdüm. Bir süre sonra beyin ağrımaya başladı. Baş ağrıması falan değil, gerçekten beynimin ağrıdığını hissettim. Özellikle de şu matematik yüzünden!

Olmuyor kardeşim, yok işte matematik zekası. Ne yapacaksın, Allah vermemiş. Yine de kafa patlatıyorum çözmek için. Matematik sonrasında da mecal kalmıyor bende. Başka bir şeye de konsantre olamıyorum. Halbuki ne saçma!

Çince okuyacağım ben, dilden sınava gireceğim ama birinci bölümde matematik çözmek durumundayım. Zaten matematik çözebilsem, dil seçmem. Benim zekam sosyal zeka! =)

ÖSYM'nin de .........., Türk eğitim sisteminin de ...........

Tek dileğim, şu senenin sonunda istediğim yere girmek, çalışmadan olmayacağının farkındayım. En acısı da farkında olup da yapamamak. Bünyem kaldırmıyor.

6 yorum:

  1. ruhiden ders al full yapmazsan adım özge değil,3 yanlış karşında:)ben biraz durgunumdur:)

    YanıtlaSil
  2. aynı sıkıntıdan sınava girdiğim sene ben de muzdariptim ama üzerinde duruncaız çok şey değişiyor.ilk başlarda ben de sıklımıştım, sözelciyim ben ne işim var matematikle ya demiştim ama uğraşmak zorundayız maalesef.sana tavsiyem bol bol konu çalış, zaten çok zeki olduğun belli, pek çok sayısalcıdan bile daha iyi yaparsın, eminim.

    YanıtlaSil
  3. Özge - Ruhi kimdir ya :D Ben Fatih'ten alıyorum =)))

    Adsız - Çok teşekkür ederim ama sanıldığı kadar zeki değilim =)) Yine de umarım iyi yaparım :D

    YanıtlaSil
  4. Acıdım resmen şu an ya, allah sabır versin.ÖSS de o kadar zor değil şeker! Matematik için vereceğim öneri soru tarzlarına alışmaya bak. Sorabilecekleri en farklı tarz, sorunun sözel olması, yorum yapıyorsun o kadar.

    YanıtlaSil
  5. Bence de yaparsın. Çok fazla kendini sıkmaz, her oturduğunda bu psikolojiyi yaşamazsan ben de yapabileceğine inanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Aicha - Ya işte ÖSS lafı korkutuyo aslında insanı =)

    Sertalp - Umarım dediğiniz gibi olur =)

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com