Klasik Müzikçi Tipler


İyice boşladım blogu biliyorum. Fotoğraf koyup falan idare etmeye çalışıyorum =) Tumblr'da acayip aktifim ama iş yazı yazmaya gelince insan o kadar üretken olamıyor. Hele de hayatınız monotonsa hiçbir şey yazamıyorsunuz.

Bu aralar kendimi fotoğrafların büyüsüne kaptırmış bulunmaktayım. Saatlerimi geçiriyorum oradan oraya fotoğraf bakarak. Eski, yeni, absürd, klasik fark etmiyor. Kusacağım yakında...

Yarın Kültür Üniversitesi'nde Fazıl Say konseri var bedavaya. Ben zaten okuldan erken çıkıp gidecektim, bizim müdür yardımcısına söyleyince o da yönetimle konuşmuş, madem Pınar gidecek, tüm 12. sınıfları götürelim demişler. Bu sabah milletten izin kağıtlarını toplamak için sınıfa girdim. Önüme gelen "Ben gelmeyeceğim" diyor...

Dedim ne diyorsunuz siz? Neymiş efendim, müdür yardımcısı, gelmeyenler kalıp test çözebilir demiş, onlar da gelmeyeceğiz diyorlar bana. Çıldırdım tabii! Toplasan 3-4 kişi gidecek, koca yer ayrılacak orada, rezil olacağız.

Sonradan müdür yardımcısının haberi olunca bu durumdan gelip sınıfta bir konuşma yaptı. Konsere gelmezseniz, okuldan çıkamazsınız çıkış saatine kadar falan diyince, "Tamam o zaman gelelim" türünden kıpırdanmalar oldu. Sonuç olarak, gelecekler...

Hayır, dedim hayatınızda bir kere Fazıl Say dinlemiş olun diye ama pek de umurlarında değil açıkçası...

Öyle yani... Sevgili arabesk arkadaşlarım ve ben yarın klasik müzik konserine gidiyoruz. Çoğu ilk defa gidecek =) Hayırlısı...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com