Mimlendim!

İlk defa mimlendim!! Sertalp sağolsun... Mutluyum gururluyum.. =)))

1) Hangi şehirde yaşıyorsun?

Şimdilik İstanbul, seneye Ankara (allah kısmet ederse :P )

2) Mesleğin?

Öğrenciyim daha yaa! 5 sene lise okuyan bir adama ne denirse artık...

3) Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?

Öyle mühim bir süreçten geçmedim açıkçası... Bir an da yazmaya başladım diye hatırlıyorum.

4) Ne kadar süredir blog yazıyorsun?

2007'de başladım galiba ama 2006'da olabilir tam emin değilim :D

5) Blogunu ne sıklıkla ziyaret edersin?

OOooo günde 10 defa falan herhalde...

6) Bilgisayarı açtığında blogunu açmak kaçıncı sırada yaptığın iştir?

4. sırada... 1)Facebook 2)Twitter 3)Mail

7) Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey, gittiğin bir yer oldu mu?

Daha olmadı ama bu olmayacak demek değil...
8)Blogunda hangi konuları yazmak seni mutlu eder?

Her telden çalabilirim... Ama en çok galiba insanlar hakkında yazmayı seviyorum. Fakat yapamıyorum, çünkü yazdığım insanlara ayıp olur diye düşünüyorum =)))

9) Bloglarda gördüğün, diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?

Ciddi bloglarımı sevmem. Hayatımızda yeterince ciddilik var o yüzden havadan sudan konularda yazanları ekliyorum ve güncel olmalarını istiyorum...

10) Blogla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?

Hiç güzel bakmıyorum.

11) Blog arkadaşlarınla buluşma/bir araya gelme fikrine ne dersin?

Pek düşünmüyorum öyle bir şey. :D Sanal ortamdaki arkadaşlıklar sanal ortamda kalmalı bence :P :D

12) Bu soruları kim/ler cevaplasın?

Valla benim tek takip edenim Sertalp olduğu için ve o da bu soruları zaten cevapladığı için cevaplatabilecek kimsem olduğunu sanmıyorum. Hehehhe :D

2 yorum:

  1. Sertalp'in açtığı yolda bende bir ödül verebildim.

    http://www.monoksit.com/309-bu-seneki-kreatif-bloggerrrr.html

    YanıtlaSil
  2. Çooook teşekkür ederim :D:D

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com