WWE

Çoook uzun zamandır WWE (Amerikan Güreşi) izleyemiyorum. Belki size komik gelecek ama hayatımda büyük bir boşluk var şu an.

Derslerden vakit bulamıyorum ki takip edeyim. Bloglarda fink attığımı söyleyebilirsiniz ama WWE’yi takip etmek sizin sandığınız kadar kolay bir şey değil!

Türkiye’de yayınlanmıyor zaten. Bir ara FOX veriyordu ama hala devam ediyor mu bilmiyorum. WWE dediğimiz üç ana şovdan oluşuyor. Yani 7 günün içinde 3 gün şov var. Türkiye’de yayınlanmadığı için de bu şovları netten indirmek zorunda kalıyorum.
Şovları indir, hepsini tarihlerine göre izlemeye başla, birini anca bitirdiğinde, diğeri yayına girsin. E dolayısıyla bu olayın hiç durmadan her hafta tekrarlandığını düşünürseniz, iş biraz uzuyor.
Bir de bu şovların yanında çoğu zaman ayrı şampiyonalar da düzenleniyor. Yani adam bir şampiyonaya çıkıyor, kaybediyor. Hiç önemli değil! Çünkü devamında 5 defa daha dövüşüyorlar. Artık kemer en son kimin elinde kalırsa, kazanan o oluyor. Ki bellidir, tahmin edilir kemerin kimde kalacağı…

Amerikan güreşi hep küçümsendi ülkemizde. Kimse küçümsemesin, en azından benim etrafımda! Ben saygı duyuyorum o insanlara. Acaba o ringe çıksak 2 saniyeden sonra hala ayakta durabilir miyiz??
Neyse gene tartışmayayım kendi kendime…
Yazıyı favorilerimi söyleyerek bitiriyorum.

Batista ve Jeff Hardy.

1 yorum:

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com