Fotoğrafçılık - Çözüm - V2

Eğer blogu okuyorsanız, bir salaklık üçlemesini de takip ediyorsunuz demektir!

Ben ki, her şeyin beleşini bulmaya çalışan, bir şeyi almadan önce tüm korsancılık yollarını arayan, anca bulamazsa para verip alan bir insan olarak nasıl bu kadar salak olabildim kendime şaşıyorum...

Bir önceki yazıda bahsettiğim "Action"lar aynı Photoshop Brush'ları gibi nette de bedavaya varmış be arkadaş!!

Nasıl gidip 25 dolar verip set almadan önce bu işi araştırmak aklıma gelmedi, Allah da beni kahretsin...

Olan oldu. (Bu arada kadın parasını ödediğim seti bana hala göndermiş değil!)

Bari başkaları bizim gibi para kaybetmesin, aşağıya Action setleri bulabileceğiz linki veriyorum. Bu sadece bir kişinin yaptığı setler. Deviantart'ta aratırsanız onlarcası çıkıyor...

Buyrun...

http://night-fate.deviantart.com/gallery/#photoshop-actions

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com