Fanfiction

Yeni bombam bu!

Bilmeyenler için açıklamamı da yapayım. Fanfiction; çeşitli dizilerin, kitapların, filimlerin hayranları tarafından değiştirilmesiyle ortaya çıkan hikayelere deniyor. Yani; Harry Potter'ı ele alırsak, karakterler aynı ama yaşanan olaylar, ilişkiler farklı. Bir nevi yazanın hayal gücüne kalmış yani...

Türkiye'de yaygın bir olay değil. Aslında çok meraklıyız dizileri falan yorumlamaya ama nedense yazmıyoruz hiç.

En ünlü fanfiction sitesi; http://www.fanfiction.net/ Bir ziyaret edin, karıştırın. Sevdiğiniz şeyleri bulabileceğinize inanıyorum.

Yeni hastalığım; Pet Project...

Harry Potter'la alakalı, ana karakterler Severus Snape ve Hermione Granger. Benim gibi Snape delisi olanlar için tadından yenmeyecek bir hikaye...

Tavsiye ederim...

3 yorum:

  1. Ben de ilk defa duydum Fan Fiction'ı, değişik birşeymiş. Aslında herkesin az çok kafasında geçer bu tür şeyler, bir topluluğunun olması güzel gerçekten.
    Bu arada artık olmayan okurlar yerine, bir okurunuz var :)

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu oldum bilemezsiniz =)) Benim de artık okurlarım var =)

    YanıtlaSil
  3. fanfiction okurum da yazarım da turkiyede maaalesef hem yaygın degil hem de yazılanlar cogunlukla bastan savma. yine de bazı umit veren fictionlar yok değil. ingilizce bilenler fic konusunda sanslı cunku sayısız ve sayısı nazarınca da guzel ficler mevcut aynı sey turkiyee yok. ben aradıgım tarzda ficleri bulamıyorum pek ve ingilizcem de cok cok iyi degil. yavas yavas okumak da sıkıyor adamı her gun ancak iki uc bolum cevirebiliyorum. öf be :(

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com