Egoist

Çok büyük hayallerim var nedense.

Yani böyle dünya barışı, sokak hayvanlarını korumak gibi iyi huylu, genel hayaller de değil.

Bencilce ve sadece kendimi düşünerek istediğim şeyler.

Mesela herkesin beni sevmesi :D Ne kadar egoistce olduğunu söylemenize gerek yok! Farkındayım...

Ama olamaz mı yani? Kimsenin kötü huyu olmasa mesela.
Herkes birbirine tapsa.
Ben mesela, böyle hiç kötü bir huya sahip olmasam...

Kimse olmasa yaa!

Çok mu şey istiyorum ki?

Tamam, saçmaladım. Bu blogu yazılmamış gibi düşünelim...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com