Sevindirik

Umutluyum, mutluyum, sevindiriğim...

Dün YDS deneme olduk. Beklediğimden çok daha iyi geçti. Şaşırdım bile diyebilirim bu kadar iyi geçtiğine...

Bir Nido'm var benim dershanede. Msn'de her zamanki sesli konuşmamızı yapıp, çok inekmişiz gibi soruları tartışırken, bir an da konu ELS dergisinden açıldı.

Bu dergi öyle kazık bir dergidir ki anlatamam. Güya YDS'ye hazırlıyor ama inanın TOEFL'dan falan daha zor. Fecaat bir şey...

Bize bu derginin deneme sınavlarını yaptılar okulda yıl boyunca. Ve ben hiçbir zaman istediğim düzeye ulaşamadım. Hatta netlerimin düşük olduğuna inanıyordum. Nido tam bu esnada demez mi "Kızım sen deli misin? Benim doğrularım bile senin netlerine ulaşamadı." diye...

İşte o zaman dedim "Gel bakayım Nido sen buraya, uzat ayaklarını, çay mı, kahve mi? Süt masajı? ..öte buzlu badem falan?? Şaka bir yana, mutlu oldum yaa!

Hem sevindim, hem de Nido'yu iki kat sevdim bu tepkisinden dolayı. :D

Sevindiriğim kısacası... Kazanacağım herhalde...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com