Yan gel...


Bugün evde yan gelip yatma günü.
Diyeceksiniz "Evladım, senin dershanen yok mu, git çalış!" Fakat, ne yazık ki(!) bugün yok. Neden mi?

Yağmur yağacakmış efendim.
Bu işin komikliğine mi güleyim, yoksa durumumuza mı acıyayım karar veremedim.
Ülkede yağmur yağıyor, dershaneyi tatil ediyorlar, duruma bak!
İyice aştık kendimizi, eskiden karda falan tatil olurdu, hadi bir derece kabul edilebilir.
Peki, yağmur nedir abi?!

Yine seller götürecek, can, mal güvenliği falan diye, dershanede akıllılık etmiş, bizi tehlikeye atmamış. Saygılarımı sunuyorum ama şöyle uzaklaşıp, durumumuza tepeden bir baktığımızda, bir de objektif olmayı başarabilirsek, ne kadar zavallı bir ülke olduğumuzu görürüz sanırım.

Ben ülkemi yermeyi sevenlerden değilim. Hatta çoğu zaman saçmalıyor olduğumu bilsem de, korumuşumdur ülkemi Türklere karşı. Çünkü en acımasız eleştiriler Türklerden gelir hep.

Ama artık koruyacağım bir durum yok ortada. Denedim, sıktım kendimi, "Hadi Pınar bulabilirsin bir şeyler" dedim, yok anam yok.

Artık iş zıvanadan çıktı.

Dershaneye gitmiyorum bugün ben. Yağmur yağacakmış!

2 yorum:

  1. kar yagdıgında tatıl, yagmur oldugunda tatıl..walla ne guzel cozumler bunlar:) memurlarada yapsalar ogrencıler dısında ıyı olacak kıskanıyoruz..

    YanıtlaSil
  2. Valla biraz sıksalar, onu da yapacaklar da o kadarına yüzleri yok :D:D

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com