New York Moda Haftası 6. ve 7. Gün

Rodarte
Ya evet çok beğendiğim bir koleksiyon değil ama yine de dikkat çekici ve diğerlerinden ayrılan bir çok özelliği var. O yüzden listeme almak istedim. Bir de podyum çok ilginç olmuş.



Narciso Rodriguez
Sade bir koleksiyon. Genelde beğenirim zaten bu adamın çalışmalarını yine beğendim.



Max Azria
Güzel, güzel. Seviyorum böyle hem sade, hem şık olan koleksiyonları. Anlamışsınızdır artık zaten :D



Malandrino
İlginç olmuş. Giyilebilir modeller var. Değişik ve canlı bir tarz hakim sanırsam =) Sevdim ben bunu.

Halston
Çok sade ama çok güzel olmuş. Hatta bazı modelleri almak için baya bir çaba gösterebilirdim. Ama her zaman diyorum ya, giyecek ortam lazım. Bizim gibi dershane ev arası yaşamlarda bu modeller biraz fazla kaçar =))

Christian Cota
Çok cici olmuş. Beğendim. Bugün güzel baya koleksiyonlar. Nedense hepsini beğeniyorum.

Oscar de la Renta
Bu da değişik olmuş. Genelde değişiklik adına yapılan şeyler hoşuma gitmez ama bu seferkiler gerçekten göz rahatsız etmeden dikkat çekiyorlar. Bu da bir başarı.

Michael Kors
Çok çok şık olmuş. Hayran kaldım. Beğendim. Taptım. Daha ne yapayım yani...


Offf, tek kelime etmeye gerek yok. Fotoğraf konurdu aslında bu koleksiyonda ama o kadar güzel ki hepsi, hangi birini seçeceğime karar veremedim. Aslında sadece bu koleksiyona bir blog yazısı ayırmak isterdim ama sizi de sürekli ayrı ayrı yazılarla sıkmak istemiyorum. Fakat, resmen hak ediyor ayrı bir muameleyi.

3.1 Phillip Lim
İdare edecek bir koleksiyon. Çok beğenmedim ama yine de listeye koyulmaya değer.

Not: Anna Sui, Vera Wang gibi adı duyulmuş tasarımcıları listeye almadım, evet. Çünkü beğenemedim koleksiyonlarını... Kusuruma bakmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com