Bir rüya gördüm



Çok rüya görmem ben aslında, bir de bu biraz etkilediği için beni, buraya da yazmak istedim…

Geniş bir alandayım. Bir tarla galiba burası. Ama bu tarla iplerle boyuna küçük parçalara ayrılmış. Ben enine geçeceğim tarlayı ama hızlı geçmem lazım çünkü bir şeyler oluyor. Bütün arabalar o alandan çıkmaya çalışıyor sanki aramızdan bir şey gelecekmiş gibi. Ben de iplerden atlaya atlaya tarlayı geçmeye çalışıyorum ama istediğim hızda değilim hatta yavaşım. Tam bu sırada tarlanın başında bir köpek görüyorum. Saldırgan tiplerden. Ama köpek bağlı, onu görünce daha bir hızlı kaçmaya çalışıyorum. Bir yandan da gözüm köpekte. Ben son ipten atlayıp arabaların olduğu yere geldiğimde, köpek de aynı anda iplerinden kurtuluyor ve bana doğru koşmaya başlıyor.

İşte bu sırada biraz karışıklık var. Ben hala arabaların sıkışıklık içinde alandan çıkmaya çalıştıklarını biliyorum ama ortada araba yok, yani yol boş. Sadece biri 12 biri 7 yaşlarında iki kardeş bisiklete biniyorlar. Ben yanlarından koşarak geçiyorum yoldan aşağı inmek için, onlarda peşime takılıyorlar. Tam bu sırada karşıma iki köpek daha çıkıyor. Biz üçümüz birden tırsıyoruz tabii ama benim arkamdan gelen köpek bize yetişince diğer iki köpeğin dikkati ona kayıyor ve bunlar birbirlerine hırlamaya başlıyorlar. Birbirlerine saldırıyorlar, biz de aralarında korunmaya çalışıyoruz.

Yol dolambaçlı, sanki bir dağdan aşağı iner gibi kıvrıla kıvrıla iniyor. Biz indikçe, köpekler de bir yandan dalaşarak bir yandan da bizi takip ederek aşağı iniyorlar. (Hala arabaların aşağı doğru indiğini biliyorum ama yol boş)
Neyse, biz böyle inerken bir an da köpeklerin dikkati üçümüzün üzerine yoğunlaşıyor. Birbirlerini ısırırken, bizi de ısırmaya çalışıyorlar. Bu sefer gene bir koşuşturma başlıyor. Özellikle yanımızdaki küçük kıza kafayı takmış durumdalar. Abisiyle ben sürekli onu korumaya çalışıyoruz.
Ve bir tane virajı döndüğümüzde, arabalar tekrar ortaya çıkıyor rüyamda. Hepsi keskin bir yokuştan iniyorlar. Biz de yanlarından geçip inmek için yokuşun başına geldiğimizde bir de bakıyoruz ki burası yokuş değil, uçurum. Hatta şelale gibi bir şey çünkü aşağıda su var. Biz son an da fark edip duruyoruz ama arabalar nedense fark edemiyor, hepsi teker teker düşüyor. (Rüya işte!)

N’apalım, n’apalım diye düşünürken, bir bakıyoruz arkadan üç köpek bize doğru geliyor. Bizim de elimizde o an da beyaz çarşaflar var (Ne alaka) Onları sanki paraşütmüş gibi uçlarından tutarak atlıyoruz aşağı. Bu arada arabalar aşağı düşüyor dedim ya, düşmeye devam ediyorlar ama suyun içinde hiç araba enkazı yok, nereye gidiyorlar bilmiyorum. Neyse, biz suyun içindeki kayalara ayağımızı bastığımızda rahatlıyoruz, böyle garip kaydırak gibi bişey oluşmuş suyun içinde, ondan kayıyoruz ve havuz gibi bir şeyin içine düşüyoruz.
Site gibi bir yer, iki tarafta apartmanlar var, apartmanların arasından da kıvrıla kıvrıla upuzun bir havuz geçiyor. Eni çok geniş değil. Biz havuzda ilerlemeye başlıyoruz, bir yandan yanımızdan insanlar geçiyor, onlara derdimizi anlatmaya çalışıyoruz ama beceremiyoruz. Bu arada da bunlar nasıl hayattalar diye garip bir düşünce var kafamda ama neden böyle düşünüyorum bilmiyorum.
İlerlerken bir anda gözüm suyun içindeki karaltılara takılıyor. Bir bakıyorum, bunlar bizim üç köpek suyun altında, yanımızdan geliyorlar ama bir tanesi köpekbalığına dönüşmüş. Benim “Dikkat et!” dememe kalmadan köpekbalığı suyun altında yaklaşıp, abisiyle benim aramdaki küçük kızı kapıyor. Önce biraz heyecanlanıyoruz ama sonra “Ya zaten bir şey olmayacak, tekrar çıkarmak zorunda kızı” diye abisiyle sakinleşiyoruz. Hakkaten biraz sonra kız tekrar su yüzüne çıkıyor.
Rüyanın geri kalanında biz üstte, köpekler suyun altında yüzmeye devam ediyoruz ve ben uyanıyorum.

Biliyorum uzun bir yazı oldu, bazılarınız sıkılıp yarısından okumayı bırakmış bile olabilir ama kalktığımda hala bu rüyanın etkisindeydim ve burada paylaşmak istedim.

Günaydın herkese :D

2 yorum:

  1. garip , enteresan..
    Ama takıldığım bi yer var.. Köpek balığına dönüşmüş olan köpek.. küçük kızı kaptıgında.. neden " nasıl olsa bırakmak zorunda " düşüncesine kaplıyorsunuz .. anlamadım xD
    Günaydın ..

    YanıtlaSil
  2. Valla orayı ben de anlamadım :D rüya işte.. :D

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com