Ankara'dan Zırvalar

Yine Ankara'dan bağlanıyorum. Bayramı yurtdışında bir yerde geçirmeyi planlarken son dakika da dedemin bacağını kırmasıyla Ankara'ya geldik. Bayram ziyaretleri yapıyoruz şu an da, hatta dayımlardayız yani. Bilgisayar bulunca hemen zaplandım.

Baktım ellerim titremeye başladı, internete ihtiyacım var, dayanamadım. Bir de yazı yazayım dedim. Hayatım da çok önemli mevzuular yok. Hatta monotonum. Anneannemden hastaneye, hastaneden teyzelere, teyzelerden dayımlara...

Bir de köpek var burada. Kendisinden pek haz etmiyorum. Biraz yılışık, biraz heyecanlı, biraz da oyuncu bir tip. Sevmem öyle, sakin sakin otursun bi köşede. Ben sevmek istediğimde gelsin, git dediğimde gitsin, öyle olmalı!

Dedim ya bu yazıyı sadece sıkıntıdan yazıyorum. Hayatımdaki tek neşeli haber, yaklaşık 2 aydır beklediğim bir fanfictionın 39. bölümünün yayınlanması. Çok pis bir hikaye, acayip heyecanlı. Harry Potter'la ilgili ve özellikle Snape'le ilgili. Dolayısıyla ben de bu aralar gene bir Harry Potter manyaklığı başladı. Rüyalarımda falan görüyorum Voldemort'u. E dolayısıyla bir de hikayenin içinde ana karakter Snape olunca yeme de yanında yat hesabı sürekli varsa Snape, yoksa Snape... Pınar kulunuz gene hayallerde yani...

Ankara'nın bir başka yönü de benim seneye burada okuyacak olmam. Yani yaşamımın en az 4 senesi burada geçecek. (Tabii üniversiteyi kazanırsam) Ankarayı genel atmosferiyle seviyorum. Bir kere memur kenti burası, yani tüm insanlar benim kafa yapımda ve benim gibi yetişmiş. İkincisi sessiz, sakin bir yer. Severim ben böyle yerleri. Her yerde devlet binaları, askerler falan var. Askerleri de severim. Etrafta bir sürü asker olması saçma bir biçimde beni rahatlatıyor (Ayrı bir vaka!).

Bu yazıyı hala okuyorsanız, çok bir bilgi değeri olmadığını zaten fark etmişsinizdir. Genelde yazdığım tarzda bir blog olmadı bu sefer ki. Çünkü doğal yaşam alanımda değilim şu an dolayısıyla devreler hafiften yanık.

Neyse bu arada dayımlar sayesinde basketbol olsun, futbol olsun bayağı bir donanımlıyım. Hatta şimdi hepberaber bir futbol yorum programı izliyoruz. Çok sportmenim çoook...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com