New York Moda Haftası Son Gün




Bu yazı biraz geç yayınlandı farkındayım. Kusuruma bakmayın.

Calvin Klein - Bir açtım bembeyaz bir koleksiyon olmuş ama sadece ilk başları. Güzel olmuş yaa her zamanki gibi. Sadece falan, seviyorum işte ben öyle.

L'Wren Scott - Şekerimsi çalışmalar... Cici bici olmuş. Tam arkadaşlarıma göre. Gayet başarılı buldum.

Ralph Lauren - Bazı erkeksi parçalar var ama onların yanında gayet sade ve şık elbiseler de gördüm. Ralph Lauren işte...

Tommy Hilfiger - İlk dikkatimi çeken Natasha Poly oldu. Ne alaka diyeceksiniz ama onun olduğu defilelere daha pozitif bir biçimde yaklaşıyorum. Şansıma beğendim kıyafetleri.

Not: Bu sefer fotoğraf koyamadım. Pişmanım çünkü çok güzel parçalar vardı. Blogumu da renklendirmelerini isterdim ama şu an deplasmanda olduğum için bilgisayarda gerekli donanımım yok. Kusuruma bakmayınız. Yukarıdaki linklere tıklayın, hakkaten pişman olmazsınız...

Not 2: Çok yakın zamanda "Best of New York" diye bir lookbook yapacağım. Benim zevkime göre olacak seçtiğim parçalar dolayısıyla, ilgisini çekenler bakabilir =)))

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com