Makyaj Odası



Baştan aşağı tüm şarkılarıyla güzel bir albüm ben uzun yıllardır görmedim. Alırsınız, bir iki parça hittir zaten onun dışındakiler de beş para etmez çoğu zaman.

Fakat, bu albüm biraz o kategoriden çıkıyor. Çünkü bu tür "topluluk albümleri" genelde adam gibi hazırlanmış oluyor. Yukarıda fotoğrafta kimlerin albümde yer aldığını zaten görüyorsunuz. Hepsi gayet tanınmış ve ünlü kişilikler.

Bir kere, bu kadar ünlüyü bir araya toplayıp, işlerinin dışında bir iş yaptırmak öyle her yiğidin harcı değil, Suzan Kardeş'i bu açıdan tebrik ediyorum. Kendisinin büyük bir hayranı değilim. Hatta çok büyük bir müzik yeteneği de görmüyorum onda ama yaptığı iş önünde eğilinecek bir iş.

İkincisi, seçilen şarkıların mıhteşemliği de alkışlanacak bir özellik. Ya dedim ya, ya bir ya iki şarkıdır dinlenme özelliği olan ama bu albümde öyle değil, hepsi birbirinden güzel. Açık söyleyeyim, hareketli iki şarkı var galiba, onları sevmedim. Albüm genellikle yavaş parçalardan oluşuyor. Melankolik takılanlar için birebir.

Favorilerim; Cem Yılmaz - Ah Bu Gönül Şarkıları, Özgü Namal - Saoroma, Erkan Can - Küçelere Su Serpmişem.

Şuradan albümü dinleyebilirsiniz...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com