New York Moda Haftası 1. Gün


New York Moda Haftası dün başladı.

Bazı defileler haricinde "lookbook" (bunun Türkçesi nedir yahu) hazırlamayacağım çünkü o kadar vaktim yok =)

Genel bir değerlendirme yapacağım her gün. (Üstad konuşuyor burada :P)
1. gün için sizi aşağı alalım.

BCBG Max Azria - Elbiseler sade ve şık. Defilenin başındaki ve ortasındaki elbiseleri pek beğenmedim açıkçası ama sonlarına doğru olan siyah ve beyaz modeller giyilebilir. Buyrun buradan.

Davidelfin - Açıkçası çok beğenmedim. Renkler hiç bana göre değil, ayrıca erkeklere straplez falan giydirmiş, olmamış ama çok zorlarsak, siyah modellerden bir iki güzel parça bulunabilir. Buyrun.

Elie Tahari - Koleksiyon direkt giyilebilir modellerden oluşuyor. Tamamen ilkbahar havasında. Herhangi bir mağazaya gittiğinizde bulabileceğiniz türden şeyler... Bize göre güzel ama moda dünyasında sıradanlık kabul edilebilir mi, emin değilim. Buyrun.

Jen Kao - Bu ilkbahar değil de biraz yaza kaçmış gibi geldi bana. Çok kötü değil koleksiyon ama öyle ortalığı velveleye verecek bir model de göremedim ben... Buyrun.

Ports 1961 - Svieta Nemkova'nın üzerindeki hariç (baştan 7. fotoğraf) gözüme çarpan bir parça olmadı. Buyrunuz.

Wayne - Sade bir koleksiyon olmuş. Aralarda birkaç güzel model var. Buyrun buradan.

L.A.M.B. - Valla açıkçası hoşuma gitti bu koleksiyon. Tamam biraz uçuk şeyler var bana göre ama genel hatlarıyla hoş. Buyrun.

Monique Lhuillier - Bu da aslında hoşuma gitti. Elbiselerin çoğu klasik olsa da, klasik güzeldir, iyidir. Buradan.

Not: Modadan bir b.k anlamam. Yukarıdakiler sadece benim zevklerime göre oluşturulmuş değerlendirmeler. Yoksa, ben yukardaki herhangi bir modeli bile yapamayacağımı biliyorum. Üstüme gelmeyin!

Not 2: Moda haftasının sitesine bayıldım, bittim, eridim. Tasarımı muhteşem olmuş, düşünenin aklına sağlık... Buyrun.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com