Verin artık bee!

Yaa ne lanet bi şeydir şu dershane durumu!
Otuz yıl oldu başlayalı, hala kitap verecekler de, biz çalışacağız da, testleri çözeceğiz de...
Yok anam yok, tam diyorum "Bak, ineklemek geliyor içimden, verin artık şu lanet olası kitapları", haftaya vereceğiz diyorlar.
"Haftaya" geliyor, ama kitaplar gelmiyor bir türlü. Mayıs'ta başladık, insaf dersiniz!
Sonunda bugün 2 tanesini lütfedip verdiler. Dershanenin adını dillendirmeyeyim burada, tazminat falan yemek istemiyorum!
Dedim "Eee nerde bunların gerisi?"
"Onları yarın vereceğiz?"
"Acaba neden, sorabilir miyim?"
"Taşıyamazsınız ki!"
Yaa kardeşim sanane!!! Ben değil miyim taşıyacak olan o kitapları. Ayrıca adam olun biraz, Birey kitapları verirken, yanında bi de kendi torbasını vermiş, siz de verin bize öyle bir şey!
Benim mi söylemem gerekiyor yani böyle bir şeyi!
İnsanı çileden çıkarmak için ellerinden geleni yapıyorlar!
Ağladım bugün, kitapların verileceğini duyunca, olay oldu sınıfta "Chen'in gözleri doldu" falan diye.
Matematik hocası derse girdi, kitaplardan ses yok!
"E hani hocam kitaplar?"
"Herhalde bugüne yetişmez matematik kitapları."
"Neden hocam, getirmediler Mİ DERSHANEYE??!!!"
"Evet ama anca iki tane falan dağıtırlar herhalde."
"Tamam hocam, artık lütfen konuşmayalım, vazgeçtim ben, hatta gidiyorum artık. Görüşürüz artık bir yerlerde..."
"...??"

2 yorum:

  1. hangi dershane o ya? ben mefe gitmiştim. çok disiplinliydi. kapanmış galiba artık.

    YanıtlaSil
  2. Yaa Dilko, güya en iyi dil dershanesi diye gittik, olanlara bak!! Mef kapandı mı yaa, bilmiyorum ben.

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com