Kedi Kimyon!

Tam arkadaşla yürüyoruz bugün eve doğru, karşımıza bir bebek çıktı! Ama nasıl bebek, nasıl bebek... Bebeklik suratından akıyor.



Bi baktık, yaramaz yola doğru hafif hafif ilerliyor. Kaptığımız gibi çimenlere attık kendimizi =) Başladık oynamaya! Nasıl minik, nasıl şeker bir şey. Bir yandan annesini arıyoruz, bir yandan da keyfini çıkarıyoruz anın. Paylaşmadan geçmek istemedim çünkü böyle şirinlik muskası bir şeyi uzun zamandır görmemiştim. Bir de yarım saatlik postane kuyruğu ve 5 haftalık hızlandırılmış dershane programının bitiş gününün ertesinde çok güzel bir hediye oldu bu bana...

Popoya bak =)))



Bulurum böyle bir şeyi de sıkıştırmam mı!!!

Bir avuç bir şeydi yani!!! Kediye alerjim var bu arada benim. Sevdikten sonra elimi bir yüzüme süreyim, salya sümük, gözler kıpkırmızı, saniyede bir yapşırık vaziyetini alıyorum ama bu sefer dayanamadım fotoğraf uğruna her şeyi göze aldım =) Suratımın mallığının ve iğrençliğinin kusuruna bakmayın =)

Adını da (arkadaşım istemese de) Kimyon koydum bu yumurcağın!


5 yorum:

  1. cok tatlıymıs kedı.. ama ben baska yonden bısıler soylıcem ıznınle. bız aslında kotuluk yapıyoruz sokak kedılerını sevmekle. cunku sonra o kedısler her ınsanı bızım gıbı sanıp yanastıklarında sıddete maruz kalıyorlar! o yuzden eve alma ımkanımız yoksa en ıyısı yaklasmamak onun ıyılıgı ıcın..

    ya da netten bır veterıner arastırıp oraya bırakabılırsın sahıplenılmesı ıcın.. boyle hayırsever vetler var.

    optm

    YanıtlaSil
  2. oyyy kuzu o kuzu!!!! kimyon hiç yakışmamış, bu kedinin neresi kimyon allah aşkına?

    YanıtlaSil
  3. yass - doğru söylüyorsunuz ama işte insan dayanamıyo seviyo. bugün gene bakmaya gittim, aradım, ortadan kaybolmuş. birisi almıştır belki =(

    ekin - ne var kızım yaa :D:D Ben seviyorum Kimyon adını. Gördüğüm her hayvana aynı adı koyuyorum, benzesin bezemesin :D:D

    YanıtlaSil
  4. Bence isim güzel olmuş, kedi de pek minik pek tatlıymış. Annesi geldi mi sonradan?

    YanıtlaSil
  5. bilmiyorum işte ya annesi geldi aldı ya da başka biri.

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com