Sonia Rykiel 2010


Bu sefer size arkadaşımdan duyduğum bir tasarımcının 2010 koleksiyonundan üstün moda bilgimle (!) seçtiğim parçaları sunmak istiyorum :D :D Buradan benim seçtiklerime, buradan da tüm koleksiyona ulaşabilirsiniz...
Bu kadını acayip beğendim, bazı elbiseler biraz uçuk, kaçık, çok beğenmedim ama sade olan kıyafetlere söylenecek söz yok. Her zevke hitap ediyor diyip, olayı kapatayım o zaman. =))

Not: Notlarımı da okumayı unutmayın =)) Bu arada, orada Türkçe karakter kullanamadığım için özür dilerim...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com