New York Moda Haftası 4. Gün

Defileler aldı başını gidiyor, dershaneden gelip, hepsini teker teker inceleyip, bloga yazmak da biraz kasıyor ama ne yapayım seviyorum, o yüzden de okunmasa da yazmaya devam ediyorum.
Dün yine fazlaca defile oldu ama herhalde bugün ben de bir sorun var ki, 16 defile içinde sadece iki tane beğenebildim. O yüzden de bugün formatta bir değişiklik yapıp, sadece yazı yerine beğendiğim modelleri koyayım dedim.
Buyrunuz...
Valla podyumun dekorundan mıdır yoksa kıyafetlerin renklerinden midir bilmem, acayip şeker bir hava esmekte defilede. Arkafonla, öndeki kıyafetler birbirine çok uymuş. Tamam bu pek moda yorumu olmadı ama kıyafetler de güzel olmuş yani Donna Karan'dan daha azını bekleyemem zaten...



Ben yine gittim doğam gereği beyaz modelleri seçtim ama başkaları diğerlerini de beğenebilir...


Bu sefer fotoğraf yok. Çok bir model beğenmedim ama yorum yapmadan da geçmek istemedim. Modeller tamamen Victoria Beckham tarzında. Sade, şık, düz ama dediğim gibi gözüme çarpan bir parça olmadı.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com