Ortam Değişikliği

Aile ziyaretleri münasebetiyle iki gün için Ankara'da bulunmaktayım. Anneannemin apartman da yaş ortalaması 60 olduğu için herhangi bir wireless bulup, oradan zaplanmak mümkün değil. Cep telefonumdaki internet paketi de sıfıra vurduğu için internet cafe köşelerinden yazı yazmak zorunda kaldım.

Ama buranın ortamı da muhteşem, anlatmadan geçmek istemiyorum.

Bıhtı gibi bir yer zaten. Garip, loş bir ortamda oturuyoruz. Bir yanda oyun oynayan iki velet. Bir yanda da salak salak nette dolanan bir tip var. Bir de ben; defilelere bakıyorum style.com'dan. Gelen geçen arada takılıyor benim ekrana...

Arkaplanda, hoparlörden dizi dinliyoruz. Çünkü cafenin sahibi bir Çin dizisi izliyor ama sesini bütün cafeye vermiş. Bangır bangır...

Yalnız dizi Çin dizisi olmasına rağmen içinde sürekli "it", "kardaşş"gibi kelimeler geçmekte. Nasıl bir dublajsa anlamadım yani.

Saçma sapan bir yer yani burası. İnsan internetsiz kalınca işte ne durumlara katlanabiliyor.

"Bu sevda böyle bir sevda işte kardaşş"...

Hadi sağlıcakla...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com