Dolce & Gabbana Sonbahar 2009


Ya biliyorum bu blog iyice moda blogu gibi görünmeye başladı ama aslında öyle değil! Kimsenin işinde gözüm yok :D Yalnız yeni bir bölüm daha açmayı düşündüm buraya.
Uzun zamandır markaların defilelerini falan takip ediyorum (hoş, çoğunu beğenmiyorum). Ben de dedim ki bari size beğendiğim parçaları sergileyeyim.
Merak etmeyin 60 parçadan 5 tane falan çıkıyor, o yüzden vaktinizi almayacağım.

İlk defile, Dolce & Gabbana Sonbahar 2009 koleksiyonu olsun o zaman, buyrun şuradan ulaşabilirsiniz. Fotoların yanında yorumlarım var, onları da okumayı unutmayın =))

3 yorum:

  1. I don't understand anythithing in your blog!!!Why you don't write in english??i love your photos!
    I would like to invite you to know my blog, tell me what do you think about it
    http://bartabacmode.blogspot.com
    Kiss

    YanıtlaSil
  2. Al al valla evde yer kalmıyor biz bayanlardan ne çekiyor beyler değil mi?

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com