Bir keşif hikayesi :D


Şu an kendi kendime gülüyorum. Yazım Habertürk'te çıkmış. Hayır, bu kadar az katipçisi olan bir blog nasıl oralara çıktı, pek bir bilgim yok ama yazıyı görüş şeklim daha bir egzantirik.
Salıncakta İki Kişi'yi takip edenler bilir, blog yazısı bugün Habertürk'e çıkmış ve bizden rica etti yazının fotoğrafını yollamamız için. Ben de evde vardı, hayrına bir çekip yollayayım diye açtım gazeteyi, bir de ne göreyim; benim "Fecaat Ayakkabılar" :D Fotoğraf olarak da mor jelatinli ve sarı bantlı modeller :D

Blogumdan, Salıncakta İki Kişi bloguna bir selam çakıyorum... O olmasa görmeyecektim :D

3 yorum:

  1. tebrikler , bende hep merak etmişimdir yazıları dergilerde gaxetede yayımlanan bloggerların bunlardan nasıl haberi oluyor diye.. tamamen raslantıylaymış.. belki bir zamanlar biyerlerde bizimde yayımlanmıştır xP

    YanıtlaSil
  2. oo supermi$, tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim :) umarım bu başlangıç iyi gelir daha birçok yerde görürüz yazılarını :)

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com