Yetti gari!

Bu dershane çok kafamı bozmaya başladı benim! Cidden sinirleniyorum artık.

Biz ilkokulda mıyız? Daha 10 yaşında mıyız? Dershane bir okul mudur? Hangi güç bizi orada tutabilir?

Bu soruların yanıtlarını istiyorum!

Ben gelmişim 18 yaşına! İstesem, yarın gidip evlenirim, kimse de bir şey yapamaz! Bu gençlik isyanı falan değil, kimse ergen bireylerin kaprisleri, her şeye bir itiraz mekanizması gibi tantanalarla başımı şişirmesin benim!

Ben sadece ortada olan bir yanlışlığı dile getirmeye çalışıyorum.

Dershaneden erken çıkacaksam, gidip rehberlikten izin almam, ailemin aranması ve çıkış kağıdının anca o zaman verilmesi ne demektir yaa??!

Tüm bunların sonucunda bir de eve mesaj çekiliyor akşam; çocuğunuz bugün dershaneye gelmemiştir diye...

Ben o kadar sorumsuz muyum? Burası para verilip gelinen bir kurs değil mi? Sen zaten ailemi arayıp söylüyorsun bugün gelmedi çocuğun diye... Bir de bu kadar uzatmaya ne gerek var bu işi!

Dinlemedim, bastım gittim dershaneden. Kim hesap soracakmış "nereye gidiyosun sen" diye.

Vermek zorunda mıyım? Hah alırsınız!...

5 yorum:

  1. Sinirlenme ya, daha yolun başındasınız :D
    Sabır sabır..

    YanıtlaSil
  2. Delü..
    Sakın yarın evlenme, düğüne yetişemeyebilirim:)

    hem ayrıcana..
    relax..
    relax..

    YanıtlaSil
  3. Evlenecek göz var mı bende :D Daha değil!

    YanıtlaSil
  4. Dershaneden kaçan neler neler yapanlar var. Ailelerinin haberi olsun diye şeediyorlar. Ben de uyuz oluyordum ama gözümle gördüm bişiler yapanları. Yemek yemeye çıkcaz, kantin pahalı ve hiç bişi yok yiyecek, allahım sanki ülke değiştirecez çıldırıyordum.

    YanıtlaSil
  5. Ee öyle tabii ama insan deliriyo...

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com