Benim Kartpostallarım...


Ben bir kartpostal bağımlısıyım. Tamam kısa bir süredir ama yine de bağımlıyım.
Posta kutumda her gün başka bir ülkeden bir kart bulmak hoşuma gidiyor. O insanlara bir daha kart atma zorunluluğum da yok. Bu da ayrıca bir özgürlük katıyor bu işe.
10 tane kartım var, 10 tane de ben attım. Daha 28 gündür üyeyim ama! Sonradan bu rakamlar artacak.
Merak edenler, hoşuna gidenler falan varsa yukarıdaki siteyi inceleyebilirler. Ha çok boş bir iş gibi geldiyse size.... Neyse =)

6 yorum:

  1. Aaa süper ya. Hiç bilmiyodum böyle birşey olduğunu :) Sağolasın

    YanıtlaSil
  2. Birşey sorayım, PTT'den mi gönderiyorsun, yollamak çok vaktini alıyor mu?
    Veya ne kadar ücreti oluyor?

    YanıtlaSil
  3. PTT'den yolluyorsun evet. Vakit kısmı şubeden şubeye değişir, kalabalık bir şubeyse sıra bekleyebilirsin. Ben 5 tane karta 4,75 ödedim geçen gün.

    YanıtlaSil
  4. Peki nasıl yapacağız bu işi?:)

    YanıtlaSil
  5. Ucuzmuş epey iyi ya :D Üye oldum ben de dur bakalım gönderebilecek miyim sinir olmadan.

    YanıtlaSil
  6. Arif - Siteye üye olun zaten ondan sonra "sent postcard"a tıkladığınızda size bir adres verir. Ona tıklayınca yollarsınız.

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com