İşte başladık!


Bugün hayatımın geri kalanının ilk günü. Dershanem saat 09.20 itibariyle başladı ve bu koşuşturma Haziran’a kadar devam edecek…

Çoook çalışmam lazım çok. Halledilmesi gereken bir sürü ders var. Kaç yıldır yatmaya alışmışken, açıkçası bu ortam çok zoruma gidiyor. O testi çöz, bu kelimeye bak. Zaten elimde yeterince test yok. Bu da beni daha çok geriyor.

Sevgili dershanem hala kitaplarımızı dağıtmadığı ve Beyaz Adam’a falan da yeni dönem yaprak testleri gelmediği için, bir yandan çalışmam lazım deyip, bir yandan da olmayan testlerimi düşünüyorum. Bu kadar ineklemek gelmişken içimden, elimde materyal olmaması çok acı bir şey tabii ama anladığım kadarıyla bu benden başka kimsenin umurunda değil.

Zaten dershane başladığından beri dertlerim de bitmiyor. Önce kurulmuş arkadaş gruplarının içine girme telaşesi, sonra arkadaş grubunu oluşturduktan sonra sınıf değiştirme sınavının gerçekleşme ihtimali…

Kurulmuş düzenden de olacağız yani…

Kafamı bu tür kötü şeylere takmamaya çalışıyorum. Pozitif düşünmeye çalışıyorum. Bütün bu uğraşlarımın bir yere varmayacağını da biliyorum…

ÖSS denen meret yüzünden gerilen sinirlerin, oluşan stresin, harcanan zamanın ve kat edilen yolun hesabını da birilerine sormak istiyorum.

Sinoloji okumak istiyoruuuuum! Kazanmam lazııııım! Tek tercih yapacağım, kazanamazsam bir sene daha ÖSS stresi çekmek zorunda kalırım! İstemiyoruuum!

Ne yapmak lazım?

2 yorum:

  1. Bu yazıya bir yorum yazdım ama gitmedi, tekrar baştan yazayım. ÖSS cidden zor bir süreç. Sabır çok gerekiyor insana. Çünkü önüne 101 çeşit engel çıkıyor. O nedenle sana önce iyi bir hedef, bir de kuvvetli bir sabır diliyorum. Umarım istediğin yeri kazandığına dair yazını da okuruz :)

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com