Hakkımda 100 Şey...


1. Ankara’da doğdum.
2. Sırasıyla Kaman, Bingöl, Mustafa Kemal Paşa ve İstanbul’da yaşadım.
3. Tek çocuğum dolayısıyla evimin efendisiyim.
4. Boyum 1.63 sanırım, daha da uzamıyorum zaten, kaldım böyle.
5. Kilomu söylemekten hoşlanmıyorum, şişman olmam bunda bir etken olabilir.
6. Fenerbahçe’liyim. Zaman zaman takıma sararım, sonra bir ara maçları izlemem, sonra tekrardan fanatikleşirim. Benim ki çok büyük bir fanatiklik değil yani.
7. Teknolojiye bayılıyorum, tüm teknolojik aletlerin benim olmasını istiyorum ama hepsinin!
8. Acayip endişeli bir tipim. Her şeyi kafamda kurarım, olmayan şeyler için dertlenirim ve bunun ne kadar iğrenç bir huy olduğunu bilerek yaparım tüm bunları.
9. Sorumlulukları fazlasıyla ciddiye alırım, okula ödev yapmadan gitmek aklımın ucundan geçmez çünkü hocanın yüzüne bakmaya utanırım.
10. Fazla çalışkan değilim. Sınavdan sınava çalışırım. Sadece ödevleri eksiksiz yaparım.
11. Mükemmeliyetçi bir yapım var. Bir şeyi en iyi şekilde yapmak isterim, yapamazsan hiç yapmam, yapana kadar beklerim. Misal; İngilizce konuşmak…
12. Matematik sevmem, kafam çok da basmaz.
13. Dil konusunda acayip yetenekliyim diyemem ama beni idare edecek kadar yetenekliyim. Bu yüzden de Dil bölümünde okuyorum, en büyük amacım Çince’yi şakır şakır konuşmak.
14. Aileme acayip bağlıyım, bu güne kadar onlarsız tek anım geçmedi.
15. Tam bir ev insanıyım. Zorla dışarı çıkarım ama işin ucunda alışveriş merkezi varsa hayır demem, alışverişi sevdiğim için değil, alışveriş merkezi ortamında kendimi rahat hissettiğim için.
16. Zor beğenirim, beğendiğim şeyleri genelde bulamam.
17. Her konuda bayağı bir düşünürüm. Hayaller kurarım, ölçerim, tartarım, genelde bir sonuca varırım. Sadece soyut kavramlarda hiçbir zaman tamamen emin olamayacağıma inanırım. O yüzden onları düşünmeyi bıraktım.
18. Bana göre hayatta en önemli şey tecrübedir. Daha doğrusu bilgi çokluğudur. Bilgili bir insan beni tümüyle etkileyebilir. Günlerce, aylarca o kişiyi dinleyebilirim, hiç sıkılmam.
19. Arkadaşlık benim için bayağı önemlidir. Arkadaşlarımla sorun yaşadığım an da hayat enerjim çekilir. Belli etmesem de, bu benim için çok büyük bir sorundur.
20. Öğretmenlerimin beni sevmesi de o derece önemlidir. Bu konuda hastayım bile diyebilirim. Derslerde bütün hocaların gözlerinin içine bakarım, anca anlatılanı öyle anlayabilirim. Karşı taraf bana bakmazsa, konsantrasyonum anında sıfırlanır.
21. Herkesin beğendiği şeyleri beğenmem. Bana göre yakışıklı biri, başkasına göre iğrenç herifin tekidir. Bu toplum içinde o kadar kabul görmüş bir özelliğimdir ki artık herkes benim nasıl tipleri beğendiğimi ezberlemiştir.
22. Entel dantel şeyleri sevmem. Etrafımda fazlasıyla entel olmasına rağmen, bir türlü entelliği ciddiye alamam.
23. Kendini bir bok sanan insanlara sinir olurum. Hiçbir zaman kendimi yeterli görmem. Her konuda bir eksiğimi bulurum ve karşıdan da bu özelliği beklerim.
24. Kamu kuruluşlarına nedense içten gelen bir saygım vardır. Postaneye bile girerken sakızımı atarım.
25. Sistemsiz işlere katlanamam. Bir kurumda her şeyin düzenli, planlı, günümüz şartlarına uygun olmasını beklerim.
26. Çöpçünün bile işini en iyi şekilde yerine getirmesi gerektiğine inanırım. İşini ciddiye almayan insanlardan nefret ederim.
27. Çok çeşitli hayallerim var. Çoğu gerçekleşmesi imkansız olan şeyler. Bunlardan biri çok zengin olmak.
28. 5 ay öncesine kadar kendimi fakir olarak görürdüm, sonra özel okuldan çıkıp, halkın arasına çıkınca aslında durumumun gayet iyi olduğunu anladım.
29. Çikolatayı çok severim ama dondurma çok sevmem.
30. Pilav en büyük zaafımdır. Pilavdan daha muhteşem bir yemek daha düşünemiyorum.
31. Güya piyano çalabiliyorum. Fakat, piyano çalmak benim için hiçbir zaman bir zevk olmadı. Çalmaktansa dinlemeyi tercih ederim.
32. Klasik müzik severim, türkü de severim. Bunun yanında pop ve rock dinlerim. Arabesk’ten tut bilmemneye kadar her şeyi dinlerim. Jazz hariç…
33. Yüzüm, yaşımı küçük gösterir. Bu beni çok rahatsız ediyor.
34. Kitap ve dergi okumayı çok severim. Kitapları alıp alıp biriktiririm. Defter gibi kırtasiye malzemelerine aşırı düşkünlüğüm var. Kullanmasam bile dayanamam alırım.
35. Film izlemeye taparım. Her türlü filmi izlerim, bu güne kadar kötü bulduğum bir film olmadı. Tüm filmleri sonuna kadar izlerim, saçma bile olsalar bitiririm.
36. İnternet olmazsa, sıkıntıya düşerim. Günde bir doz almam gerekir.
37. Hayatımı değiştirmeyi sevmem ama değiştirmezsem de tekdüzelikten şikayet ederim.
38. En yakına arkadaşlarımı fazlasıyla sahiplenirim. Bunun da tek çocukluktan gelme bir özellik olduğuna inanıyorum.
39. Kardeşim olmadığı için çok mutluyum. Kesinlikle bir kardeş istemiyorum.
40. Küçük şeylere para harcamak gözüme çok batar ama büyük paraları acımadan veririm. Garip…
41. İyilik yapmayı severim, bazen iyiliğimin karşılıksız kalacağını bilmek beni rahatsız etse de yine de kendimi rahat hissetmek için yaparım.
42. Bol kıyafetleri tercih ederim. Kolsuz t-shirt bile giymem. İçten gelen bir mutasıplığım vardır.
43. Din adına üfürenleri hiç sevmem. Bana ne yapmam gerektiğini söyleyenleri hiç hiç sevmem. Kendi yorumlarıma göre yaşarım.
44. Her türlü insana saygım vardır. Gay, kapalı, cahil olması beni hiç ilgilendirmez. Karşıdan saygı gördüm mü saygı gösteririm.
45. İşlerimi hızlı hızlı halletmeyi severim. Vakit harcamam.
46. Üstüm açık şekilde kesinlikle uyuyamam. Hiçbir şey yoksa montumu üstüme örterim. Hemen uyuyamam. Biraz debelenirim. Sadece sabahları ve akşamları uyuyabilirim. Öğle vakti asla uyumam.
47. Sütten nefret ederim, hala da nefret ediyorum ama mecbur her gün içerim.
48. Saçlarım en büyük sorunumdur. Kel olduğuma inanıyorum (ailem saçmaladığımı düşünsede…) Şu ana kadar saç çıkartıcı denemediğim şey kalmadı. Hala kel olduğuma inanıyorum ve bu yüzden Toppik kullanıyorum. Toppik benim vazgeçilmezim haline geldi.
49. Yazdan nefret ederim, deniz güneş hiç sevmem. Terlemek benim için dünyanın en dayanılmaz şeyidir. Kışı daha rahat bulurum.
50. İçki sevmem sadece rakıya tahammül edebiliyorum hatta anasonun tadını hoş buluyorum.
51. Hiç rüya görmem, çok nadir bazılarını hatırlarım.
52. Yazmayı sevmiyorum ama nedense sürekli yazıyorum.
53. Metal dinleyemiyorum. Garezim yok ama hoşuma gitmiyor.
54. Sokakta dolaşan kara kara rockçı tiplerden korkuyorum.
55. Tikilerden de uzak durmaya çalışıyorum ama iki tipten de hayatımda fazlasıyla var.
56. Saf insanları çooook seviyorum. Saç insanlar hayatımın neşesi. Onlarla dalga geçmeyi sevmiyorum aksine söyledikleri salakça şeyler o kadar hoşuma gidiyor ki içten bir kahkahayı anca o zaman atıyorum.
57. Yurtdışına yaşıma göre gayet iyi bir miktarda çıktım. En çok İngiltere’yi beğendim, bir yerde yaşamak zorunda kalsam orada yaşarım.
58. Avrupalıların işi çözdüğüne inanıyorum. Doğu’ya göre çok daha insani olduklarını düşünüyorum.
59. İleride yaşayacağım eve dair çok büyük planlarım var. Minimalist tarzda döşemeyi düşünüyorum ama evin bir odasını da capcanlı renklerde, kapkarışık yapmayı planlıyorum.
60. Çinlilere zaafım var. Çekik gözlü insanları çok seviyorum.
61. Boks, güreş, kung-fu türü şeylere bayılıyorum. İzlemek beni rahatlatıyor.
62. Bir gün büyük bir evim olursa, kocaman bir kitap ve film arşivim olmasını istiyorum.
63. Çok param olsun istiyorum.
64. Yazım kötüdür. Özellikle “k”lerimi kimse okuyamaz. Annem yazımı tümüyle okuyamıyor.
65. Ayakkabı takıntım var ama öyle topuklular falan değil. Vans falan görünce dayanamıyorum.
66. Babam benim her şeyin en iyisine sahip olmamı ister ama bu bahsettiğim normal derecede değil. Gerçekten her şeyin en iyisine!!!
67. Kolyeleri severim, değişik tarzlarda takarım, genelde herkesin ilgisini çeker.
68. Rüzgardan nefret nefret nefret ediyorum, saçlarımı rezil ediyor!
69. Annem dünyada en çok kavga ettiğim ama bir o kadar da fazla sevdiğim insan. Başka biri olsa yanında durmazdım ama ne yapayım seviyorum işte!
70. Titrek bir insanım. İşin içine girmeden acayip korkarım ama bir kere girdikten sonra hiçbir şey olmamış gibi devam ederim.
71. Kötü bir şey yaşadım mı çok çabuk moralim bozulur.
72. İnsanları kırmamak için çok uğraşırım, onları kırmamak için kendimi kırarım.
73. Oyun oynamayı hiç sevmem.
74. Yavaş müzikleri hareketlilere tercih ederim.
75. Takdir edilmeyi çok severim.
76. Eleştirilmeyi çok sevmem ama olgun yaklaşmaya çalışırım. İnsanları fazla eleştirmem çünkü kimsenin bundan hoşlandığını düşünmüyorum.
77. Dizi izlemem sadece yabancı dizilere takıntım var.
78. Bir gün Hollywood’a gidip, tüm ünlülerle tanışmak istiyorum! Kendilerinden çok hayatlarını merak ediyorum.
79. Okulu eskiden severdim, artık sevmiyorum.
80. Zeki Müren olayı beni her zaman şaşırtmıştır. O devirlerde sahneye gökdelen topuklu ayakkabılarla ve mini etekle çıkan bir insanın nasıl barındığı konusu hala kafamı kurcalar. Büyük gelişme!
81. Bu dünyada tikileri ve zenginleri herkesten iyi anladığıma inanıyorum. Onlardan biri olmadığım için kimseyi suçlamıyorum. Zenginleri çekemeyen insanları da ben çekemiyorum.
82. Hayatımda hiç ailemden ayrı kalmadım, bu olayı üniversite de gerçekleştirmeyi umuyorum ama bu sefer de anneannemin yanında kalacağım…
83. Spor yapmayı hiiç sevmiyorum ama kilo vermek için arada yapıyorum.
84. Çok tembelim, sırf bu yüzden bir gün boyunca kalkıp su içmediğimi biliyorum.
85. İnsanların olduğu ortamda hiçbir zaman huzur olacağına inanmıyorum. İnsanların sorunlu üretilmiş kişiler olduğunu düşünüyorum. Ben dahil…
86. Borç konularına acayip takığım. Bunu bir erdem olarak görüyorum. 10 kuruşu bile öderim.
87. Aldıkları şeyleri geri vermeyenleri hiiiiiç sevmiyorum.
88. İngiliz İngilizcesini çok asil buluyorum.
89. Hayattaki en karizmatik sesin Alan Rickman’da olduğuna inanıyorum.
90. Müzik dinlemeyi çok severim. Şarkı dinlerken sanki film çekiyormuş gibi çeşitli triplere girerim =)
91. Makyaj yapmayı hiç sevmem ama yaşımı göstermek için gözüme kalem sürmeye başladım, bazen üşeniyorum.
92. Karabasana, çarpılmaya falan inanmam. Dini korku filmlerini izlerim, hiç etkilenmem.
93. Website tasarımlarıyla ilgileniyorum. Tanıdıklara parasız zevk için site yapıyorum. Daha bu işten hiç para kazanmadım.
94. Toefl, FCE gibi sertifikalarım var ama İngilizcem süper değil nedense.
95. Karadeniz’e hayranım, aileden hafif Karadenizlilik geliyor ama bununla bir alakası yok. Müziğine, diline, yerine bayılıyorum.
96. ÖSS’ye girmek istemiyorum ama girmeden hayallerimi nasıl gerçekleştireceğim??
97. Astrolojiye takılmam. İkizler bucuyum ama başka burç bilmem.
98. Blog yazmayı çok seviyorum ama takip edenim birkaç kişi =)
99. Fotoğraf çekmeye de bayılıyorum ama öyle muhteşem eserlerim yok.
100. Gerçekten artık bu maddede sınırlarımı zorluyorum, yazacak bir şey bulamıyorum. Tüm insanları seviyorum.

1 yorum:

  1. Var olduğuna inadığın!100 doğrun içinden 1 yalan söle bana..! SANA CANIMI VEREYİM ?

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com