Kargalarrrr, kargalaar...




Anam, sabah bir kalktım, her yer gak gak yıkılıyor. Dedim ne oluyoruz...


Balkona çıktım bakmaya. Her yer karga! Hani olur ya korku filmlerinde basar kuşlar, kargalar bir ortamı. Aynen o vaziyet.


Uçanlar mı arasın, ağaçların üstüne tünemiş olanlar mı ararsın... Herkes balkonlara çıkmış zaten, salak salak kargaları izliyoruz.


Kargalar için özel bir gün falan mı acaba diye düşündüm bir an. Çünkü normal değil yani. Arada bir böyle coşuyorlarmış, babam öyle dedi. Kendisi mastırını kargalar üzerine yaptı da...


Neyse sabahın köründe anca bu kadar mantıklı bir yazı yazılabiliyor. Affediniz efendim.


İtiraf edin ama insan hayatında kaç kere kargalar basmış bir ortama uyanıyor ki?? =)))


5 yorum:

  1. Bi de yolda yürüyorsan bunların hepsi seni izliyorlar o daha rahatsızlık verici bişi.. :D

    YanıtlaSil
  2. Ahaha saygı duymak lazım ama yaşa hürmeten :D:D

    YanıtlaSil
  3. ve kargalar alıştıkları yerden ayrılmıyorlar..:)benim başımdada var bilmem kaçtanesi..ve 200 yıl yaşadıklarını duymuştumm.çekeceğimiz var yakınlarımıza alıştıkları sürece

    YanıtlaSil
  4. Evet benim de dikkatimi çekti, hiç çekinmiyorlar insanlardan.

    YanıtlaSil
  5. ahh benim de yazın o derdim oluyor. her sabah 5 te saolsunlar alarmlı saat gibi onların o aptal sesiyle uyanıyorum gün boyunca da kedilerimin yemeğine sulandıkları için sürekli bahçeye çıkıp kovmak gerekiyo..nefret vallahi nefrettt

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com