Chanel İlkbahar 2010


Ya döktürmüş, döktürmüş!! Aha da bu kadar defile izledik, bu kadar takip ettik 2010'lar başladığından beri onca zamandır. Ne oldu?? Adam noktayı koydu.

Ya zaten elbiseler muhteşem yani benim burada kalkıp da değerlendirme yapmak haddim değil! Asıl değinmek istediğim nokta. Farklılık!

Evet, eksik olan bu. Yani abuk subuk, sanki bu dünyadan değilmiş gibi kıyafetler yapmak değil olay. İnsanlar yaratıcılıklarını konuşturuyorlar belki. Fakat, benim hoşuma gitmiyor işte, olmuyor. Sen sokakta görebileceğim bir elbise ortaya çıkarıp, hayran bırakıyorsan kendine ve senin yaptığın defile yıkıyorsa ortalığı işte, odur başarı.

Şiirsel oldu biraz. =) Yine de bana göre Chanel kendine yakışanı yapıp, şovuyla, modelleriyle işin nasıl yapılmasını gerektiğini gösterdi. Çok sevdim ya çok sevdim =))))

Normalde fazla defile fotoğrafı koymuyorum ama bu sefer dayanamayacağım koyacağım!





Çiçekli, böcekleri modeller bana göre değil ama onlara bile saygı duydum yani!

2 yorum:

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com