Christian Dior İlkbahar 2010

Genel anlamda başarılı buldum koleksiyonu... Yalnız aşağıdakilerin amacını çözemedim.


Söylemek isterim ki, tüm baba mankenler burada toplanmış... Karlie Kloss, Abbey Lee, Natasha Poly, Lily Donaldson, Toni Garrn, Sasha Pivovarova, Caroline Trentini, Kasia Struss, Iris Strubegger, Anja Rubik...

Yani boru değil, bildiğin models.com ilk 20 burada!!! Adamlar listeyi açıp, direkt ilk 20'den girmişler olaya... Bir de artistlik diz boyu; bir çıkan model bir daha gelmedi podyuma. O kadar da babayız diyorlar yani. Helal olsun...

Beğendiğim modelleri size lookbook yaptım =) Şuradan ulaşabilirsiniz, merak ediyorsanız...

Tüm koleksiyon için de buradan...

Not: Toni Garrn'cığım da vardı bu defilede ama yine civciv gibi yapmış kendini. Ne yüzünün karakteri kalmış, ne de güzelliği...

Son olarak tüm bunların yaratıcısı John Galliano'yu koyalım... Bitiyorum bu adama yaa :D

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com