Onların Son Sözleri... (2)

Cleopatra

”So here it is!”
“İşte burada.”

Orijinal sözde “it” diye kast edilen kendisini ısırmasına izin vermiş olduğu engerek yılanıymış.

Salvador Dali

“Where is my clock?”
“Saatim nerede?”

James Dean

“That guy's got to stop… He'll see us.”
“O adamın durması lazım… Bizi görecek.”

Araba kazasında ölmeden önce.

Thomas Edison

“It's very beautiful over there.”
“Orası çok güzel.”

Sonraki hayatı mı yoksa penceresinden görünen manzarayı mı kast ettiği bilinmiyor.

Che Guevara

“I know you are here to kill me. Shoot, coward, you are only going to kill a man.”
“Beni öldürmek için burada olduğunu biliyorum. Ateş et, korkak, sadece bir adam öldüreceksin.”

Yalnız, baya bir tartışma var son sözleri hakkında…

Victor Hugo

“This is the fight of day and night. I see black light.”
“Bu gündüz ve gecenin savaşı. Ben siyah ışığı görüyorum.”

John Lennon

“Yes, I am.”
“Evet, benim.”

Polis arabasının arka koltuğunda hastaneye yetiştirilirken, polislerin “Sen John Lennon mısın?” sorusuna verdiği cevabı.

Bob Marley

“Money can't buy life.”
“Para hayatı satın alamaz.”

Oğlu Ziggy’ye.

Mao Zedong

“I feel ill. Call the doctors.”
“Kendimi kötü hissediyorum. Doktorları çağırın.”

Mozart

“The taste of death is upon my lips…I feel something, that is not of this earth.”
“Ölümün tadı dudaklarımda… Bir şey hissediyorum, bu dünyaya ait değil.”

1 yorum:

  1. Che'nin sözleri gerçekse cidden vurucu bir söz söylemiş. Diğerleri de çok ilginç cidden...

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com