ben bi otobüs bileti rica ediyorum lütfen.

şu son haftayı gizli geçirdim biraz. bir taraf bir şeyi biliyorsa, diğer taraf o tarafın bildiği şeyi bilmeyip başka bir şey biliyordu. bu esnada ben de huzurla yerimde oturuyordum. sahtekarlık değil. toplumu mutlu etmek. çevrendekileri kaosa sokmamak de sen buna. çünkü kaos var. kaos cidden kötü biri ve o ben o birini hayatımdan çıkarmaya çok yaklaştım.

şimdi haberi geldi. fakülte yine mahşer yeriymiş. kavga daha çıkmamış ama güvenlik görevlileri mitoz bölünmeyle çoğalıp en kalabalık hallerini almışlar. girişte tüm çantalar aranarak öğrenciler içeri alınıyormuş, bu da sıhhıye'den kızılay'a kadar haklı bir kuyruk oluşuyormuş. biz bir haftadır sırf bu kavgadan dolayı tatildik zaten. şimdi okula GİRMEYE çalışıyoruz. aga hiçbir öğrenci dersine gitmek için bu kadar uğraşmaz. dil tarih öğrencileri en çalışkan öğrenciler ilan edilsin.

kaos olayı yeni inançlarla çözülebilir belki. mesela ben bir edebiyat eserinde yaratılmış ve sadece o kitapla sınırlı bir inanca inanmayı seçtim son bir haftadır. çok kolay inanıyor insan. beyne yattı mı da yeni inancı çok kolay benimsiyor insan. halbuki inanç beyinle arkadaş değildir genelde.

fakülteye gitmek istemiyor canım. iki blok ders üst üste bugün.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com