Karadeniz planı yatar.

Hayalimdeki Karadeniz turunu gerçekleştirdim. Güya buraya günü gününe yazacaktım falan, o iş yatar. Çok üşeniyorum çünkü. Ama genel hatlarıyla anlatmam gerekirse, rehberimiz Sinan Ercan nam-ı diğer Rehber Karga gayet profesyonel ve işini bilen biriydi. Her şey hakkında bilgisi vardı diyebilirim, öyle böyle değil.

Turdaki insanlarla acayip iyi anlaştık. Turun sonunda resmen üzüldüm ayrılacağım için halbuki öyle çok duygusal bir insan değilimdir. Bonus olarak aramızda bir de Iraklılar vardı. Resmen kanka olduk kızlarla. Arapça da öğrenmiş oldum bahaneyle. Şimdi sorsanız bilmiyorum ama o zaman biliyodum, şakır şakır konuşuyorum valla.

Tur sonundaki kararımı buradan açıklıyorum:

Deniz, kum, güneş gibi saçmalıklar bu güne kadar zorla hayatımda yer aldılar (anne baba zoru). Bundan sonra böyle şeyler yok! Ankara'ya taşınıyorum ya ben bir yıl sonra, artık yaz tatillerinde bu tür deniz saçmalıklarımı sadece 1 haftaya indirmeye karar verdim. Onun dışında Karadeniz yaylalarında kalacağım. Ben Karadeniz'e gitmeden önce de zaten oralıydım. Şimdi tamamen Karadeniz'liyim. Ben yaylarara aitim. Tabii internet olmak kaydıyla =))

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com