Ben ne mi yapıyorum? Yuvarlanıp gidiyorum.



Günlerim değişik geçmeye başladı aslına bakarsanız.
Bir kere eskisi kadar asi değilim bunu baştan söyleyeyim. Hafif ev kızı tadındayım artık. Yapmam dediğim şeyleri yapıyor, izlemem dediğim programları izliyorum. Annemannem ve apartman arkadaşlarıyla beraber kim hastaymış, neler çekiyormuş, onları dinliyorum. Alt katta oturan sinir hastası anneyle, sinir hastası çocuğun bütün gün süren kavgalarını dinliyorum. Arada da tuvalete girince, yine alt katta oturan yeni doğmuş bebişi yıkayan annenin söylediği şarkıları dinliyorum. Sık sık Acun'un kutu muhabbetlerine maruz kalıyorum. Çoğu şeyi hızlı şekilde unutan anneannemin 5 dakikada bir sorduğu soruya cevap veriyorum. Bir yandan rejim yapmaya çalışıyor, bir yandan da anneannemin dünyada kutsal görev olarak bellediği "beni yedirme" eylemine karşı koymaya çalışıyorum.

Bunların yanında da okula gidiyorum tabii. Çince'yi çözmeye çalışıyorum, en önemlisi Çince yazmaya çalışıyorum. Yüzsüz ve karaktersiz insanlarla uğraşıyorum. 19 yıldır görmediğim davranışları görüyorum ve yine de sesimi çıkarmıyorum. Dünyanın ne mal olduığunu anlıyorum.

İstanbul'un kenarda köşede kalmış fotoğraflarını bulup buraya koyuyorum. Hiç özlemem dediğim İstanbul'u özlüyorum. En çok da hayatta benim için önemli olan tek insanları, annemle babamı özlüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com