Gözlerim kapanıyor, hala yazıyorum.

Feci uykum var şu an. Saatlerdir Çince paragraf çözmeye çalıştığım için olabilir. Üstüne bir de Adnan Menderes belgeseli tuz biber oldu. Bir de gazete okudum aynı an da, sürekli bir kavga hali, felalet senaryoları, suçlamalar falan havalarda uçuşuyor zaten... O konularda da söyleyecek çok sözüm var da, hayalleriniz yıkılır, bu kız böyle şeyler düşünürmüymüş demeyin diye yazmıyorum buraya. Şu aralar insanlara inancımı kaybettim. Zaten duygusuzdum, iyice duygusuz bir insan olma yolunda ilerliyorum. Acıma duygum köreldi. Geçen Türk Dili dersi için ödev verilen opera kompozisyonunu yazdım. İntihar mektubundan hallice oldu. Hoca okuduğunda bu kızın psikolojik desteğe ihtiyacı var diyecek büyük ihtimal. Sanırım tatile ihtiyacım var benim. Aileme ihtiyacım var. Ailemden ayrıldım bak, böyle oldum. Geliyor bizimkiler yarın. 3 günlüğüne ama olsun... O üç gün bile yeter. Yüzlerini göreyim, iki sohbet edeyim, biraz daha kendime gelirim heral. Benim hayatta en yakın arkadaşlarım anamla babammış lan.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com