Kızını öldüren baba bile yalan söyleyebiliyorsa...

Müge Anlı'yla yakın bir ilişkim yok. Kendisiyle sadece manikür zamanlarında bir araya geliyoruz. Gittiğim güzellik salonu tarzı yerde her daim onun programı açık oluyor ve isteseniz de istemeseniz de izliyorsunuz.
Yine geçen hafta salona gittiğimde Müge Anlı açıktı ve televizyonda ağlayan bir baba ve bir kardeş vardı. Baba, kaçıp evlenen sonra da ölü bulunan kızı için ağlıyordu. Kardeş, çelişkili ifadeleri yüzünden suçlananlar arasında bulunduğu için ayılıp bayılıyordu. Baba da sürekli oğlunun ifadelerine onay verip, o gün ne yaptıysa eksik yönlerini düzeltiyordu vs. İkisinin de suratı gerçekten endişeli ve üzüntülüydü. Her zamanki gibi Arzu Abla'yla (salonun sahibi) yorum faslına geçtim. Dedim ki; "Bence bunlar yapmamıştır. Adamın üzerine gelindiği için bayılıp duruyor, her şeyi olduğu gibi anlatıyorlar işte." Arzu Abla da "Hiç belli olmaz, sürekli çelişkili bir şeyler söyleyip duruyorlar, kız zaten evden kaçmış, kesin bunlar boğmuşlardır." dedi. Ben tabii diğer programları ve adamın neler söylediğini bilmediğim için pek bir yorum yapamamıştım. Kırık yılın başı programa ortasından dalıyorum çünkü...

Yalnız bu sabah haberleri okurken bizim bu adamlarla ilgili habera rastladım. Buyrun şurdan. Tutuklanmışlar. Suçlu olup olmadıkları daha belli değil ama haberi okuduğum an da, nasıl bir hayal kırıklığı hissettim anlatamam. Sabahtan beri evin içinde şarkı söyleyip dolaşırken, bi an da üzerime bir şey çöktü. Eğer ki bunlar katil çıksınlar;
işte o zaman ne dünyaya inancım kalır,
ne aileye inancım kalır,
ne insanlığa inancım kalır,
ne de kendime inancım kalır.

Kızını öldüren baba bile yalan söyleyebiliyorsa...
Nasıl umudum kırıldı sabah sabah anlatamam.

3 yorum:

  1. asıl kızını öldüren baba yalan söyler.. babanın kızını öldürmesine şaşmıyorsun amma velakin bunu gizlemek için yalan söylemesine şaşırıyorsun...

    çelişkilerle dolusun kızım sen :D:D

    YanıtlaSil
  2. O da başka bi bakiş açısı tabii. Haklısın. Babasının kızını oldurmesine neden sasirmadigima sasirdim su an.

    YanıtlaSil
  3. Dusundum de; Turkiye'de yasadigim icin sasirmadim galiba. Cunku kucuklugumden beri kizlarini olduren aile haberleri aliyorum ben. Yazik ki korelmis bu duygum.

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com