Sahil seni, rüzgar seni, akşam seni bekler...



Aslında her şey D&R'a Uykusuz ve Penguen almak için girip de arabada sıkılmasın diye anneannemin dinlemesi için aldığımız Emel Sayın CD'siyle başladı.

Buraya kadar her şey çok güzel. Mavi Boncuk, Feride gibi şen şakrak şarkılar dinleyeceğimiz düşünülebilir. Ama hayır, ben ki bilinmedik ve daha "sanatsal" şarkılar olsun diye konser kaydı olan bir CD'yi tercih ettim. Münir Nurettin Selçuk bestelerinin toplandığı ve düzenlemesini de Timur Selçuk'un üstlendiği bir Emel Sayın kasediymiş.

Yani bana göre her şey bal kaymak. Çünkü seviyorum ağır müzikleri vs. ama araba kullanan babam için durum pek iç açıcı olmadı ne yazık ki. Annem bir yandan uyukluyor. Anneannemi gözleri kapanıp açılıyor, ben zaten hayallere dalmış yüksek ağırlıktaki müziklerin etkisiyle kafam camda dışarıdaki dağı taşı izliyorum, babam da garibim müziğin uyuşukluğuyla yolu takip ediyor. Allahtan artık arabalarda klimalar var da camlar açık gittiğimiz o zamanlardaki gibi rüzgardan kafan sersem gibi indiğinde nerede olduğunu bilmez hallerde yolculuk etmiyoruz.

Eve varır varmaz da "o CD'yi al, ne yapacaksan yap, arabamda tutmam ben onu" diyen babamdan hay hay diyerek kapıyorum CD'yi. Ama ders çalışırken falan dinlemesem akıllıca olur, zira finale sabahlarken arkadan o çalarsa salyam akık şekilde Çince imlerin üstüne gömülebilirim. Meditasyon yaparken falan kullanılabilir belki, bilmiyorum... Yetkililere sormak lazım.

Güzeldir çünkü aslında...

"geniş kanatları boşlukta simsiyah açılan
ve arkasında güneş doğmayan büyük kapıdan
geçince başlayacak, bitmeyen sükûnlu gece
guruba karşı bu son bahçelerde keyfince"




"ne füsûn ettin rûhuma böyle, 
söyle sevgili, sevgili söyle, sevgili söyle... "



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com