Mahalle arası tek katlı evin balkonundan...


Kuşadası'nın bu 35 derecelik rezil sıcaklığında ne yaparsınız ki başka? Kitap okumak akla en çok yatan eylem gibi duruyor. Hele de ders çalışma gibi olması gereken ama bir türlü olmayan başka bir zorunluluk daha varken, kaçmak için tek noktanız bu.

Hem bir de zaten "yazın okunacak kitaplarım" gibi özenti bir oluşum vardır herkesin bünyesinde. Bende de var. Olmayan insan gördüm mü zaten garipserim ama bak ne tesadüftür ki benim çevremdeki kimsenin yok. Neyse bu başka bir çemkirik konu.

Haliyle "yazın okunacak kitaplarım" oluşumunun yüzü suyu hürmetine taşıdığım bazı kitaplar elimde şu sıralar. Bir Ekonomik Tetikçi'nin İtirafları adlı güzide eseri okuyordum, onun bitimiyle Suç ve Ceza'ya geçtim. Tamam be evet okumamıştım bu zamana kadar, önüme gelen her insanın bu tepkiyi vermesine gerek yok, insanlık hali, okuyoruz işte şimdi...

Kitap güzel, hoş, zaten oturup da klasik kabul edilmiş bir kitaba çemkirme gibi bir atristlik de yapmayacağım ama tek başına gitmiyor azizim. Yani hoş ben zaten asla tek kitap okuyamam, illa ki iki kitabı aynı anda okurum, o başka bir incelenecek vakaa.

Çoooook önceleri bahsetmiştim şu fanfiction olayından blogda. Yukardaki arama bölümünden falan bi aratıverin, tekrar anlatmayayım özünü. Neyse işte, Heart of Mind diye bir Severus Snape hikayesi okumaktayım gene. Yok kardeşim bıkmıyorum, bıkamıyorum. Nasıl bir yer etmişse şu Harry Potter olayı bünyede, kitaplar bitse de aşkı bitmiyor, okuması bitmiyor...

Suç ve Ceza'dan sıkıldığımda Heart of Mind'a geçiş yapıyorum, Heart of Mind'dan sıkılınca da (çok sık vukuu bulmaz) döngeri Suç ve Ceza'ya...

Anlayacağınız tatil günlerim bu doğruda ileri-geri gidip geliyor. Bu entelliliğimin okul zamanında da devamını temenni ederek yazıma son veriyorum. Blogu da sırf hayatımda başka bir aktivite olsun diye yazıyorum. Çaktırmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com