Bir dönem sonu ama özde yeni yıl şeysi.

Benim için yıl kavramı tamamen okul dönemlerine bağlı olduğu için, yeni yılın bu hararetli gelişi çok da bir şey ifade etmiyor. Ha eğlenmeyecek miyiz? Tabii ki eğleneceğiz, ne de olsa yurdumda eğlenmek için bu tür sudan sebeplere her daim ihtiyacımız olduğu için, bunun da bokunu çıkararak büyük eğlencelere girişeceğiz yılbaşı gecesi. Yapmayacağım diyenin yalanını seveyim.

Haticeye değil de neticeye bakarsak, aslında tüm yılın bir kritiğini yapmak istese de gönül, ben daha çok (yine okul dönemini baz alarak) senenin yarısının kritiğini yapacağım. Çünkü yılbaşının gelişiyle benim Dil Tarih'in de dönem sonu gelmiş oluyor. Çok hoş kalınlıkta finallerimiz var daha gerçi ama olsun derslerin bitişi dönemin de bitişi demektir zira. Aslında çok da fazla bir kritik yapmayacağım, lafın gelişi söyledim onu. Çünkü "akşam yatınca o gün olanları düşünürüm ve iyi, kötü her şeyi tekrardan yaşarım, sonra da kendime ders çıkarırım" bazında bir insan hiçbir vakit olamadığım için... Şimdi kalkıp da bu dönem neler yaşandı, bana neler yaşattı konusunun üstünde durmam. Çünkü zaten ruhumuza belli ki işlemiştir yaşananlar. Belli ki almışızdır dersleri ve olgunluğu. Önümüzdeki maçların neler getireceğini düşünüp bunun üstüne dertlenmek daha mantıklı gelir bana. Çünkü neyiz? Çünkü endişeli tipleriz, gelecek için dertleneceğiz ki kendimize zindan edeceğiz yaşamayı. Taktiğim budur, vazgeçemem yarimden.

Maç falan demişken, bu güzide dönem sonu yazımda Gençlerbirliği başarısından bahsetmem gerekiyor. Takımı tutmaya başlamamdan itibaren (ki bu dönem başına denk geliyor), acayip bir başarı sıçraması var. Allah katında çok ulvi bir kişilik olduğumu düşündüğümden tamamen bu başarıyı kendime bağlıyorum. Umarız ki (gelecek dönem) başarıları devam eder.

2012, şu an süper hızda ve yoğunlukta gezen astroloji yorumlarına göre; benim için hem çok yorucu, hem de çok rahat geçecek. Bol aşklı ve genelde yalnız olacak. Kariyerimde yükselme ihtimalim var ama aynı zamanda işimi de kaybedebilirim. Yani bilmiyorum İkizler olmanın getirdiği bu sürekli ters köşeye düşme durumu ve zıtlıkların uyumu diye tabir ettimiz muhteşem hayat felsefesi yüzünden midir tüm bu tutarsızlıklar bilinmez ama ben gene de 2012'den pek fazla bir şey beklemiyorum. Neticede Maya'lara inanan bir insanım, can-ı gönülden adamların tahminlerinin doğru çıkmasını ümit ederek ve hepinize musmutlu bir yeniyıl dileyerek (arkadaşlarıma da musmutlu bir dönem dilerim) yazımı sonlandırıyorum.
  Hadi canolar sağlıcakla...



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com