ötekileştirmenin allahı taze geldi.



ülke olarak iki tarafa bölündüğümüz için onlar ve biz diye bahsediyorum ama onları sevmediğim gibi, aslında bizi de sevmiyorum. çünkü bizim tarafta da "bizi"; gündemi takip edenler, gündemi gizli takip edenler gizli takip ettiği için de sanki gündemi takip etmiyormuş gibi yaftalananlar, gündemi hiç takip etmeyenler ama gene de "bize" destek verenler, hem gündemi takip edip hem de eyleme geçenler, eyleme geçene hayran gözlerle bakıp eyleme geçemeyenler... diye ayırıyorlar bu liste uzar gider. ama bizi böyle bölenlerden nefret ediyorum işte. ötekileştirmenin allahı onlarda varsa, bizde de var.

ve onlar-biz olduğumuz için ötekileştirmenin allahını ben de yapıyorum ama en azından onları kendi aralarında ya da bizi kendi aramızda ötekileştirmiyorum. en azından bunu yapmıyorum. kötünün iyisi. 

oyumu istanbul'da vereceğim o yüzden cuma akşamı ankara'dan yola çıkıyorum. biz farklı şehirlerden gelirken, siz evinizdeki kıçınızı kaldırıp, oy vermeye gidin. en azından kötünün iyisi olun.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com