çin'den önce

Elimde gene her şey biriktiğine göre önce Türkiye'den başlamak lazım. Türkiye'deki son günlerim efendim, muhteşem ötesi geçti, bunu belirtmeye gerek yok. Hayatta en çok değer verdiğim üç insan yanı başımdaydı ve tadını doya doya çıkardık istanbul denen lanet şehrin. 







Bu yazıyı yazmak için çok bekledim evet ama işte Çin'e gelinen ilk günlerde tabalarımın altı su toplayana dek hergün oradan oraya koşturmaktan bu tür işlere vakit bulamadım. Allahtan şimdi her şey kendi içinde bi düzende ki hobilerime vakit ayırabiliyorum. Ha öyle dizi film seyredebildiğimi falan da düşünmeyin haa... O tür lükslerimiz yok burada. Varsa yoksa ders... Hepsini diğer yazımda anlatacağım.



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com