Topuklu Ayakkabı Krizi



Hayatımın ilk topuklu ayakkabısını aldım!

Biliyorum, bu çok önemli bir memleket meselesi değil ama benim hayatımda bir ihtilal niteliğinde...

Patlama noktası geçenlerde gerçekleşti. Galata kulesinde bir veda yemeği vardı, bendeniz hiç ayakkabım olmadığı için ortama Converse'le gitmek zorunda kaldım. E dolayısıyla annem ufak çaplı bir sinir krizi geçirdi. "Yarın ilk işimiz gidiyoruz ve sana bir ayakkabı alıyoruz!" emrinden sonra diyecek pek de bir şeyim yoktu, ertesi gün paşa paşa alışveriş merkezine gidilip bir tane ayakkabı alındı.

Ayakkabıyı seçmem ve almamız ayrı bir mesele zaten. Satış elemanlarının bile dalga geçmelerine maruz kaldım. Annemin gösterdiği ayakkabılar, benim üstlerinde yürüyemem, adamların gülmesi, sonunda ortak bir kararda buluşma...

Az topuklu bir şey aldım yani. Yavaştan başlamak lazım böyle şeylere... Ha bu arada hayatımda ilk defa oje de sürmeye başladım. Bunlardan ne kadar hödük bir kız olduğu mu da anlamışsınızdır herhalde. "Küçük kızımız büyüyor." vaziyetleri yaşanıyor evimizde ama ne yazık ki "küçük kız" modunda değil de "kazık kız" tarzındayım...

Ergenlik ben de geç vukuu buldu galiba. Bugüne kadar "gazete, kitap, bilmemne oku, ellerin kirlensin" mantığıyla yaşamaktan "oje sür öyle kirlensin" politikasını uygulayamadım. Bundan sonra ikisini bir arada yürütmeyi düşünüyorum. Hem öyle daha havalı olur diye bir teorim var.

2 yorum:

  1. ben de lisede göz kalemi çekmeye başladım hala da oje sürmem ve beceremem :) ilk topuklu ayakkabımı da 19 yaşında aldım -ki o da tek topuklu ayakkabımdır - mezuniyet için aldım onu da :)

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com