Etmem şikayet kimseye çünkü zaten şikayet edecek bir şeyim yok.

Vaziyet rezalet. Doğduğumdan beri devam eden rejim çalışmalarım en nihayetinde istediğim sonuçları vermeye başladı ama gel gör ki, birgün verdiğim kiloyu diğer gün illa ki plansız şekilde çıkan bir yemek daveti vesilesiyle geri aldığım için, ver-al şeklinde vuku bulan bu tutarsızlığı vücudum da kaldıramıyor. Ne olduğunu o da şaşırdı.

Şu an aşağıda bir kız ağlayarak bir şeyler anlatıyor. "Bana bunları söyleme, tamam mı!" dediğini duydum. Pencere iki adım ötemde ama gidip bakamayacak kadar uyuşuğum şu an. Herhalde sevgilisine söylüyor bunları. Tahmin etmek bedava. Ayrıca banane.

Yeniden ve tekrardan 365 gün projesine başlıyorum. Blipfoto'da yarım kalan projeye devam edeceğim. En son 16 Ağustos 2010'da kalmışım. Ayıp, yemin ediyorum ayıp. Ayran gönüllülüğüm herkesçe biliniyor zaten de artık fotoğraf konusunda da bunu yapmayayım ya. Ben yakıştıramam kendime yani. Söz bundan sonra hergün güncellenecek. (Yalana bak.)

Geçen oyuncuları çok iyi diye Kayıp Hazine adlı müthiş ergen filmine gittik. Öyle eften püften izleniyor ama hafif vakit kaybı hissi de uyandırıyor sonlara doğru. Tek aklımda kalan da başroldeki kadın-erkeğin tipi oldu. Rupert Everett canlandırıyor. Arada bir gözümün önüne geliyor tipi ya da rüyalarımda falan küçük bir rolü oluyor, irkiliyorum. Çok itici ve rahatsız edici bir tip ama filmdeki rolü iyi kalpli. Tezat. Aha da bu:


Ankara'yı özledim yavaştan. Yani öyle hasretinden yanıp tutuşmuyorum, bir süre daha gitmesem sorun olmaz da, arkadaşlarla Konur'da takılmak, Sakarya'da eylem izlemek, ortabahçede saatlerce pineklemek falan güzel aktivitelerdi. Bir onları özledim yani.

Ha unutmadan yarın Madımak'ın anma günü. Din için yapılan bu rezaleti bir kez daha hatırlamak ve hatırlatmak lazım. 

Bu bebekleri de biraz hayran kalalım diye koyuyorum.



all by jamie beck

1 yorum:

  1. kilodan dertliyiz aynı şekilde ama canını sıkma. ben de benzer bir durumdayım ve tahminin benim durumum daha fecidir. ama 3 ayda 6 kilo vermeyi başardım ve 2012 nisana 24 kilo vermiş olacağım. naçizane bir görüş: kafaya çok takmamak lazım, yani rejim bozuldu diip başa dönme hemen. bugün çok yersen bi kaç gün daha fazla dikkat edersin, olu biter. başlangıçta, böyle şeyler yaptığımızda pişman oluyoruz ama birkaç kilo vermeyi başarırsan sonrasını dert etmiyorsun zaten.

    rejim bozulmaz, bir gün ara verir sonra kaldığın yerden devam edersin.

    ha gayret :D

    YanıtlaSil

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com