Kader hep.

Yine bir Facebook dondurma vakasıyla karşı karşıyayız. Tabii ki iki hafta sonra açacağım ama olsun şimdi büyük bir oluşum var önümde: Vizeler. Yani finaller geldi diye bir haber vermek isterdim, daha bir ciddi, daha bir popo tutuşmasına uygun olurdu ama ne yazık ki şimdilik sadece vizeler var önümde. Ama lütfen küçük görünmesine rağmen en az finaller kadar ağırdır, biliyorsunuz. Küçümseme yapmayalım ve benim Facebook dondurma nedenimi gayet ciddi bir sebebe bağlayalım.

Tabii Facebook çıkınca hayattan, gazetelere, kitaplara daha sıkı bir sarılma hali oluyor insanda. E bir de tabii adam gibi oturup biraz ders çalışıyorsun, yeni Çince kelimeler öğreniyorsun. Sizde de böyle oluyor mu? Çince kelime öğrenmek daha kolay oluyor Facebook yokken, bak hakkaten bir deneyin.

Kafam da boşaldı sanki biraz. Radyo ODTÜ'yü açıyorum sabahtan akşama kadar ooh... Sırf Modern Sabahlar'ı dinleyebilmek için saat 7:30'da kalkıyorum, bak lan itiraf ettim. Ankara'da olanlarınız yaşadı, açıp dinleyebilirler yolda falan ama İstanbul'dakiler için üzülmedim değil, siz de internetten falan açın dinleyin hacıtlar n'apalım, kader hep.

Abi bildiğin geyik yapıyorum, ne yazacağını bilmeden başlayınca böyle oluyor, hoş bir durum değil çünkü blogum -olmayan- imajını bozuyorum gibime geliyor şimdi bana. Mala bağlayıp ottan boktan bahsetmek hoş değil. Ben de istemez miydim, bir siyaset blogum olsun, bir din blogum olsun ya da hadi hiçbiri olmadı bir moda blogum olsun. Oturup tek bir konuda ahkam keseyim....

Neyse bi de bizim sınıfta kaloriferler yanmıyor, bazı derslere Japonca dersliğinde giriyoruz, orası sıcacık, adamlar refah içinde yaşıyorlar ama bizim Sinoloji dersliği niyeyse üvey evlat. Genel fakülte içinde de öyleyiz biz zaten. Bunu kabul edip girdik ama bölüme. Sinoloji ezilir. Böyledir. Kaloriferleri açsınlar.

Ankara manyak soğudu. Dişlerim kırılacak sokakta titremekten. Bir süre sonra diniyorum, vücudum istemsiz kasılmalarından vazgeçip böyle bi insan kıvamına bürünüyor ama o bürünmeye varana kadar allah nasıl bir titreme. Hoş değil hacıcığım. Soğuk güzel ama. Sıcak olmasın da.

Bu yukardaki fotoğrafı da niye koydum bilmiyorum ama arşivimde rastladım, bir ara çekmişim. Ben Mc sevmem zaten yiyeceksen Burger daha iyi. Evet neyse, hadi öptüm.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com