of.


ohooo gene ben buralara uğramamışım hiç. günlük tarzı kullansam daha aktif bir blog olurdu ama ben hayatımda yaşadıklarımı buraya yazamam çünkü ilginizi çeker ve devamlı okumak için gelirsiniz, bu da çok büyük bi sorumluluk. böyle kendi halimde devam etmek aslında iyi. yeteri kadar sorumlulukla boğuştuk oğlum, çok fazla yükleniyorlar bana.

hayatım acayip bir dönüş yaptı, dedim hayatım bu ben değilim, bunlar benim düşüncelerime uygun değil. sonra kalbim devreye girdi tabii, dedi ki olsun, ne var ki her şey güzel işte, tabulara takılmanın ne alemi var falan. ya kısaca işte bildiğin devamlı içinde bi çelişme hali falan ama bence sonu güzel. sonu güzel olacak. inancım bu yönde.

okul da bitiyor şaka maka. şurda yani finalleri de atlatırsak, kalıyor 1 dönem. sonra ver elini çin. okulum falan da hazır. manyak gibi şimdiden her şeyi ayarladım, hatta ulan başvuru yapmayı bi deneyeyim falan diye daha yıl 2014 olmadan online kaydı açayım dedim. ama sayfada bu kayıt kapatılmıştır uyarısı çıkıyor çünkü daha hala adam bu eğitim yılının içinde. benim gibi aceleci manyaklar karşısına da çıkınca, hacı sen bu dönemin kaydını kaçırdın uyarısı veriyor. halbuki bilmiyor ki ben zaten seneyeki kayda katılmak istiyorum. aman ya neyse, kısacası daha var yani başvuru yapmama ama gideceğim yeri biliyorum.

bitişle beraber hayat daha da zorlaşacak. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com