Geçici Bir Yazı

Resmen sürekli malak gibi yatıyorum. Yapacak onca iş, ayarlanacak onla ayar ve buraya yüklenmesi gereken bi çok fotoğraf var ama gel gör ki, üstüme garip bir rehavet çöktü ve ben genelde okulu bekleyerek geçiriyorum zamanımı. Kitaba sardım bu arada. Şu an Dave Eggers'ın Ne Nedir'ini okuyorum. Adam resmen dahi. Türkiye'de yayınlanan ilk kitabı Müthiş Dahiden Hazin Bir Eser'i de okumuştum, o da bir harikaydı. Kim ne derse desin, bu yüzyılın yazarı odur.
Neyse dediğim gibi bu yazıyı yazmamın da belirli bir amacı yok. Sadece blogu özledim. Ve kıçımı kaldırıp bir şeyler yükleyene kadar böyle bir yazıyla özlememi gidermek istedim. Okul da pazartesi açılıyor. Dün evimden ayrıldım ve Ankara'ya göçtüm. Şu an resmi olarak anne-babasız ilk günümü yaşıyorum. E duygusallık da var tabii biraz üzerimde. Mesela hayatımın bir daha hiç eskisi gibi olmayacağının farkındayım ve bu beni garip bir gerginlikle beraber yasa da boğuyor. Anne-baba insanıyım ben. Onlarsız bir yaşamı düşünemezken, şu an onlarsız yaşıyorum. Anneannem içerde. Birazdan Büyük Teyze'yi ziyarete gideceğiz. Ve ben spor olsun diye Ayrancı'nın yokuşlarında yürüyerek döneceğim eve.
Diyorum ya, boşluktayım şu an.
Annemi özledim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com