Dey Van - İzmir - Rodos
















Eveeeet, sonunda anneannemin pazara gitmesini fırsat bilerek Yunan Adaları gezimizin ilk ayağını buraya yolluyorum. Nihayetinde uyuşukluğu yavaş yavaş üzerimden attım. 
İlk sırada göreceğiniz fotolar anlaşılacağı gibi İzmir'den. Oradan gemimize binip Rodos'a doğru yola çıktık 24ünde (Ağustos). Gemiden de biraz bahsedeyim. Öyle apartman gibi olanlardan değildi. Daha küçük, üç yıldızlıydı. İçerideki personelin hepsi Endonezya vs. civarındandı. Arada da Türkler serpiştirilmişti. Tüm gemi Türk olduğu için bi tek Türk garsonlarla konuşuldu. Diğer garsonların da İngilizce'si bizden beter olduğu için genelde aramızdaki muhabbet tarzanca döndü. Yemekler çoğu yolcu tarafından beğenilmedi ama bence gayet iyiydi, sıkça götürdüm. 
İlk gezimiz Rodos'aydı. Rodos öyle ahım şahım bi yer değil. Yani bana göre öyle. Bir "Yeni Şehir", bi de "Eski Şehir" var. Eski Şehir dedikleri sur içinde kalan bölüm ve hemen sahil kesimi. Yeni Şehir daha modern. Görülecek yer çok az. İşte çok bütük bir haç var, onun dışında bir de Eski Şehir'in içindeki hediyelik eşya dükkanlarını gezmeye götürüyorlar vs.
Bunun dışında anlatılacak pek bir şey yok. Olay yukarda gördüklerinizden ibaret.

2 yorum:

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com