Bu Çinliler ciddi şekilde sorunluymuş azizim.

Bugün benim için önemli bir gündü. Neden kardeşim diyeceksiniz. Şöyle kardeşim; bugün ilk Çince ödevimi aldım ve yaptım. Sevgili okulumun değerli kütüphanesinde, kütüphane görevlisinden azar işittikten sonra yukarıda gördüğünüz çiziktirikleri icra ettim. Bildiğin ilkokul hesabı. Hani yazı yazmayı öğrenirken otuz tane çizgi çizerdik ya yan yana. Bu da aynı şekil. Sayfanın yukarısını çekmedim bilerek, biraz adam gibi dursun diye. Yukarılar bariz şekilde yan yana çizgilerden oluşuyor. Aşağılara indikçe kapsamlaştı durum tabii. Siz de görün neler çizdim ben, ne kadar akademik (!) metinlerle uğraşıyoruz anlayın istedim. Böyle deli işi işte işimiz. Çinlilerin hakkaten sorunlu bi millet olduğunu ben bugün anladım, bugün çözdüm ve bugün onlardan biri oldum. Üniversite farklı bir yermiş azizim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com