Çok değerli projem.

Çok içli dışlı olduk ya sizinle, yeni planımı da paylaşmak istedim.
Baktım şu dönem, bi afakanlar, bi sıkıntılar basıyor beni, annemin de "komik şeyler izle, gül, eğlen" tavsiyelerini de göz önünde bulundururak, uzun soluklu bir projeye başlama kararı aldım.
Zaten çok uzun süredir kafamda kurduğum bu olay, bir türlü hayata geçirilememişti, iyi de oldu. "1001 Movies" zımbırtısını D&R'a falan uğruyorsanız görmüşsünüzdür. Hah işte, ben o öküz ölüsünü almıştım yıllar önce bayram harçlıklarımla...

Durup duruyordu kütüphanemde. Dedim tam sırası. Hadi bakalım başla hepsini teker teker izlemeye... Ama sanılmasın ki 1001 tane filmi orjinal alacak param var. Emin olun babam şirket sahibi falan olsa, ben de bulaşmazdım böyle korsancılık işlerine ama ne yapalım kısmet...

İlk üç filmi torrent sağ olsun, indirdim bilgisayarıma. Listedeki birinci ve ikinci film izlendi bile. Ha liste ne ki la? diye sorarsanız şuraya buyrun. Sevgili insanlar sizi kitabı almaktan da kurtarmışlar, dolayısıyla benim gibi gidip de mal gibi kitabı almanız gerekmiyor.

Neyse işte öyle bi haber vereyim dedim. Çabucak bitecek bi proje değil bu bittabii. Artık ölmeden önce falan tekrar yazarım, ahan da bitti tüm filmler diye. Ha bir de şöyle bir plan yaptım; indirdiğim 1001 filmi de depolayacağım. Normalde izler silerim ama bu sefer hepsi yıllara göre ayrık bir biçimde arşivlenecek, sonra da artık çocuğuma, olmadı komşu çocuğuna vs. bırakmayı düşünüyorum. Ne yapalım elimizden dantel işleri gelmiyor bizim.

1 yorum:

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com